Dumbum 64/20mm

Deze heeft mij verrast, prachtige mines en heerlijke klappen! Hij blijft maar gaan.

Laatst bewerkt:
in deze video komen na een aantal seconden er 4 voorbij tegelijk :)
erg lekker
richting het eind hoor je ook het verschil met een happy q thunder kwa knallen.

erg lekker spul van dum bum :)
het is geen salute 1 , maar wel lekker hard :D

Ik was ook zeer te spreken over deze pot, voor NL begrippen heerlijke klappers. Kijk, het is geen salute cake 1 maar die was dan ook wel heel lomp en hard...maar een zeer gave pot, dat worden er meer dit jaar!

Geen salute cake 1 of 2 nee maar zeker harder en doffer dan elke salute cake die wij op de NL markt gehad hebben. Vond 'm ongeveer even hard als de Piromax Titanium Salute, Ik vind dit trouwens fijner dan de 16sh versie, scheelt me weer doorlonten.

Geen salute cake 1 of 2 nee maar zeker harder en doffer dan elke salute cake die wij op de NL markt gehad hebben. Vond 'm ongeveer even hard als de Piromax Titanium Salute, Ik vind dit trouwens fijner dan de 16sh versie, scheelt me weer doorlonten.

Mijn broer had hem dit jaar en ik de titanium salute. Maar ik zou hem toch zeker niet willen vergelijken met de titanium salute, die klappen zijn naar mijn idee toch wel doffer en harder.

Vond hem super, denk inderdaad net zo hard als Titanium salute, en de compound werkte perfect zonder pauze's

Deze ook een paar keer langs zien komen, erg leuke knalcake. Vooral de behoorlijk grote mines erbij maakt het toch wel tot een aanradertje!

Ik ga deze ook aanschaffen. Het filmpje van klasek overtuigd mij niet zo. Maar aan de reacties te zien durf ik de gok wel te nemen.

Afgelopen jaarwisseling was dit blokkie echt snoei hard. Knalde beter dan alle andere knal cakes die ik had. Dit jaar ook weer een aantal keer in de collectie

Back
Bovenaan