Dumbum 16/20mm

Erg leuk blokje, zeker voor Nederlandse begrippen! Prijs ook erg goed te noemen!

Komen in m'n knalshowtje rond 00.57 voorbij ( herkenbaar aan de mines ). Ik vond ze verrassend hard! Meerdere malen vergeleken met de Piromax Titanium Salute en zijn na genoeg even hard. Hopelijk via VuurwerkTotaal voor een leuke prijs te verkrijgen.

Jammer van de mines, een mooie gouden tail was beter geweest. Dus hij knalt harder dan de HL16? het zou niet veel schelen dan.

Jammer van de mines, een mooie gouden tail was beter geweest. Dus hij knalt harder dan de HL16? het zou niet veel schelen dan.

De versie van vorig jaar ging wel wat harder. Scheelt niet veel nee, kan ook op een gegeven moment moeilijk met maximaal 2 gram flash. Als je de HL16 koopt voor de salutes dan ben je natuurlijk met deze cake beter af met alleen maar salutes. Maar de nieuwe versie is nog onbekend hoe die presteert.

Beter gezegd....word deze nog ergens geschoten uit de nieuwe batch ?

Dan moet je hopen op iemand die 'm uit Belgie heeft en gaat stoken, hij wordt daar al een aantal maanden verkocht. Hij bevat overigens even veel gram als de 2018 versie, dus in die zin hoop ik dat het puur een ander labeltje is dit jaar. Het was namelijk echt een beuker!

Dan moet je hopen op iemand die 'm uit Belgie heeft en gaat stoken, hij wordt daar al een aantal maanden verkocht. Hij bevat overigens even veel gram als de 2018 versie, dus in die zin hoop ik dat het puur een ander labeltje is dit jaar. Het was namelijk echt een beuker!
Mooi! Krijg er al echt zin an ! :D

Back
Bovenaan