Dumbum 16/20mm

oh dat de grammen hetzelfde zijn is al een goed teken, hopelijk is het dan inderdaad een nieuwe label :p
ik had vorig jaar geen vuurwerk door omstandigheden daarom jammer genoeg deze mis gelopen, wat een lekkere klap cake voor NL :thumbsup:

las hieronder dat ze bij de onder buren al verkocht worden, hopelijk heeft iemand al een eigen keuringstest uitgevoerd!?:handsup: En zien we daarvan een video, anders is het gewoon blijven afwachten tot ze hier gehaald kunnen worden.

Hij wordt hier geschoten in vergelijking met andere knalcakes. Hij klinkt weer lekker dof en hard als vorig jaar.

Een prima knalblokje,verder niet heel erg bijzonder of zo.
De opvallend felle en grote mines blijven wel een mooie toevoeging vind ik zelf.

Vond ze niet zo bijzonder. Ik denk dat ik ook maar stop met het aanschaffen van Nederlandse knalcakes. Als je een goede knal wil horen kan je beter een 30mm sier cake kopen.

Klein maar fijn.
Alleen bij de laatste shots ging het mis.
Bombette ging niet helemaal de lucht in en knalden op de grond.

Salutes waren gewoon prima hoor maar gewoon het maximale wat je in F2 kan krijgen. Op een paar uitzonderingen na hebben wij in Nederland nooit harder gehad. Maar het is geen prof salute cake nee en ook geen Salute Cake 1, dat was ook een F3 salute cake.

Salutes waren gewoon prima hoor maar gewoon het maximale wat je in F2 kan krijgen. Op een paar uitzonderingen na hebben wij in Nederland nooit harder gehad. Maar het is geen prof salute cake nee en ook geen Salute Cake 1, dat was ook een F3 salute cake.

Samen met de Scream Rockets echt geweldig legaal stookspul voor de kids waarmee ze de jongens met nitraten in de wijk echt wel het nakijken gaven.

Back
Bovenaan