Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Je mag tot 25 kg de grens over nemen weet alleen niet of dat per persoon of per auto is..
Verder mag je ook geen knallers mee nemen want strijkers mogen zowiezo en die vierkante knalletje mogen ook niet want die heb ook als goed is een strijkkop..?
Je mag per persoon 25kilo meenemen en niet per auto en idd wat wimpie al zegt als meneer agent een slechte dag heeft neemt hij alles in, maar meestal laten ze je wel gaan als je even tekst en uitleg geeft wat je allemaal bij je hebt en voor wie ( jij zelf of meerdere personen )Het meeste knalvuurwerk doen ze moeilijk over zoals die groene klei strijkers ( ook die bij sierpakketten in zitten ) en kubus kanonslagen, over rotjes of de xxl variant ervan hebben ze bij mij nog nooit moeilijk gedaan, maar ook dat kan per agent verschillen.
En over keuring van het vuurwerk moet er idd een nederlandse beschrijving op staan, als het in het Duits beschreven staat van hoe en wat is het verboden.
Wie weet rond welke tijd de bestelformulieren van Aldi Süd weer in de winkel liggen?
Ik ga binnenkort (15 december) naar Dusseldorf. Enig idee of ik op de kerstmarkt wat kan vinden? Of is er een winkel/bedrijf die in Dusseldorf die het hele jaar door vuurwerk verkoopt?
Eind volgende week komt de vuurwerkfolder van TRINKGUT uit.
vandaag nog in de winkel geweest en ff nagevraagd.
het gaat hier om ELMPT bij roermond over de grens
Iemand een idee in welke winkels ze Lesli in duitsland verkopen?
Ik kan niets vinden van verkooppunten op hun site..
Alvast bedankt
Romano
Eigenlijk vooral in de vuurwerkspeciaalzaken. Eentje waarvan ik het zeker weet is ToschPyro:
http://www.toschpyro.de/
Ik kan dit jaar helaas niet 's morgens vroeg om 7uur naar de Aldi gaan, ivm een Nederlandse bestelling. Ik moet dus iets later gaan (uurtje of 9/10), is het dan nog de moeite waard om iets verder DLD in te rijden? Woon zelf aan de grens bij Emmerich/Elten, maar is het om 10 uur nog de moeite waard of zijn alle Reno's dan al zo'n beetje op?
Jazeker, dat is altijd te moeite waard. Ik doe dat altijd, alleen al om de Nederlanders te ontlopen. Want er lopen figuren tussen... En het assortiment is goed voorradig, want de Duitsers nemen maar enkele producten i.t.t. tot Nederlanders (en ikzelf dus ook).
Ik kan dit jaar helaas niet 's morgens vroeg om 7uur naar de Aldi gaan, ivm een Nederlandse bestelling. Ik moet dus iets later gaan (uurtje of 9/10), is het dan nog de moeite waard om iets verder DLD in te rijden? Woon zelf aan de grens bij Emmerich/Elten, maar is het om 10 uur nog de moeite waard of zijn alle Reno's dan al zo'n beetje op?