Duitsland

Ik zit met het zelfde probleempje. .

Ik zit met het zelfde probleempje. .

I
Hallo, ik ben op zoek naar een goeie winkel over de grens bij Leer. Had zelf al Pyrostation gevonden in Oldenburg. Bedoel een gewone shop, dus niet een Aldi of Lidl enzo. Heeft iemand een goeie tip, en wie heeft er ervaring met Pyrostation en online daar bestellen?
Ik heb het zelfde, ik zou gewoon een normale vuurwerk winkel dicht bij Bunde of Leer. Ik wil daar graag d bollers en strijkers of misschien wel knallers zoals kingcobra.. Weet jij een winkel, zou je dan even willen reageren?

Alvast bedankt

Jan de Vos

Ik ga dit jaar voor het eerst vuurwerk halen in Duitsland. Heeft iemand nog tips waar dat het beste kan? Ik ga vooral voor de Reno's.

Het liefst in de buurt van de grens bij Nijmegen.

Hey Jan, zoals je gelezen hebt is er verder weinig reactie. Ik heb besloten om gewoon naar Toschpyro in Osnabruck te rijden. Volgens mij hebben ze daar erg veel. Verder weet ook ik niet welke andere winkel.
Groetjes Luus

Dehaan je kan het beste de fimpjes bekijken en dan oordelen wat je mooi en goedkoop vind.Op bijna alle sites van de duitse vuurwerk winkels staan filmpjes.

Luus je moet er wel rekening mee houden dat veel uitverkocht zal zijn en ik spreek uit ervaring.

Hey Jan, zoals je gelezen hebt is er verder weinig reactie. Ik heb besloten om gewoon naar Toschpyro in Osnabruck te rijden. Volgens mij hebben ze daar erg veel. Verder weet ook ik niet welke andere winkel.
Groetjes Luus

Valt inderdaad op de verkoopdagen tegen. Was er vorig jaar. Maar heel veel van de site haddden ze niet op voorraad.

Mensen wederom bedankt voor het meedenken. Maar ik begrijp dat jullie ervaring hebben met Duitsland. Vertel mij dan eens waar ik Blackboxx, Jorge etc kan krijgen op de verkoopdagen? Of is dat nog wel bij Toschpyro te krijgen?

Mensen wederom bedankt voor het meedenken. Maar ik begrijp dat jullie ervaring hebben met Duitsland. Vertel mij dan eens waar ik Blackboxx, Jorge etc kan krijgen op de verkoopdagen? Of is dat nog wel bij Toschpyro te krijgen?

Vorig jaar was bij Toschpyro niks van die merken meer op voorraad. Benieuwd of iemand anders nog een andere leuke zaak weet in de buurt van Munster/Osnabruck, die wellicht dit verkoopt, of ander leuk spul van Nico en/of Weco.

Leuk dat je reageert, ja jammer dat er niet iets dichter bij in de buurt is maar Osnabruck net iets te ver aangezien ik in Heerenveen woon en niet heel dicht bij de grens is. Maar als ik wat dichter bij de grens zou wonen zou ik inderdaad ook wel naar Toschpyro gaan..

Groeten Jan

Ik woon in Joure Jan!:D
Leuk dat je reageert, ja jammer dat er niet iets dichter bij in de buurt is maar Osnabruck net iets te ver aangezien ik in Heerenveen woon en niet heel dicht bij de grens is. Maar als ik wat dichter bij de grens zou wonen zou ik inderdaad ook wel naar Toschpyro gaan..

Groeten Jan

Ik heb trouwens ff gemaild met Toschpyro, en ze zeggen zelf ook dat het niet de moeite is om naar hun te gaan. Het meeste is al uitverkocht!

Toevallig dat we zo dicht bij elkaar in de buurt wonen! Ik heb nog steeds zitten zoeken alleen heb niks kunnen vinden..

Groeten Jan

Ik vind het toch wel leuk om op ytube naar feuerwerk einkauf filmpjes te kijken toch geweldig leerzaam mocht je die kant op willen of bv zoeken op feuerwerk kaufen je kan ook je strategie daarop bepalen.

Back
Bovenaan