Duitsland

Weet iemand of ze in de avond rond 18:00 uur ook nog voldoende voorraad hebben ?
Bij zowel Aldi, Lidl, & Kaufland. Of grijp je dan vaak mis ?

Weet iemand of ze in de avond rond 18:00 uur ook nog voldoende voorraad hebben ?
Bij zowel Aldi, Lidl, & Kaufland. Of grijp je dan vaak mis ?

18:00 zou ik alleen de 29e op gokken. Dan kan je de 30e/31e nog andere ritjes plannen.

Ik ga de 29e lekker vroeg.

18:00 zou ik alleen de 29e op gokken. Dan kan je de 30e/31e nog andere ritjes plannen.

Ik ga de 29e lekker vroeg.

Elk dorp of stad heeft minimaal 1 lidl en 1 aldi. Rij iets verder Duitsland in en je hebt de 29e om 18.00 uur ook nog zat keus en je wordt niet bedolven onder de Nederlanders..

Ik ga normaal altijd de eerste dag, maar dit jaar kan ik dan niet. Is er nog veel verschil qua voorraad tussen de 1e en de 2e dag. Kan ik de 2e dag bijvoorbeeld nog steeds de renos krijgen bij de aldi?

Voor die troep ga je toch niet naar Duitsland in een rij staan, er zijn drie goede cakes waaronder de Aligator. Het is goedkoper maar niet mooier.

Voor die troep ga je toch niet naar Duitsland in een rij staan, er zijn drie goede cakes waaronder de Aligator. Het is goedkoper maar niet mooier.

Er zijn ook andere winkels waar ze dus echt wel mooi spul hebben...fonteinen waar we hier in Nederland van dromen van zink/bugano bijvoorbeeld.

Er zijn ook andere winkels waar ze dus echt wel mooi spul hebben...fonteinen waar we hier in Nederland van dromen van zink/bugano bijvoorbeeld.

Te koop bij de Kaufland o.a. voor 9 euro per stuk :idea:

szh839.jpg

En over troep gesproken. Dit mooie stukje vuurwerk is te koop bij de sommige Trinkgut winkels als het goed is dit jaar voor 9,99 :idea:

Kwa omlabelingen kom ik er nog niet helemaal uit ,

Lidl :

Aldi :

Kaufland:

Wat zijn de aanraders per winkel die ik moet mee nemen? Of zijn er verder nog andere winkels die aan te raden zijn? ( vertrek vanuit Brabant dus die kant op iig )

Kwa omlabelingen kom ik er nog niet helemaal uit ,

Lidl :

Aldi :

Kaufland:

Wat zijn de aanraders per winkel die ik moet mee nemen? Of zijn er verder nog andere winkels die aan te raden zijn? ( vertrek vanuit Brabant dus die kant op iig )

De Chicago van de aldi vind ik persoonlijk heel mooi. Het beste pijlenpakket vind ik de sydney van de aldi.deze hebben een goede knal!

Ik heb even een vraagje. Normaal gesproken ga ik altijd 's ochtends vroeg de 1e dag naar Duitsland. Echter kan ik dit jaar helaas de 1e dag niet, dus wordt het de 2e dag (30 december). Kan ik de 30e nog steeds de populaire producten zoals de Reno bemachtigen als ik er vroeg bij ben? Komt er bijvoorbeeld de 2e dag weer een nieuwe voorraad waardoor het niet uit maakt welke dag je gaat, of kan het na de 1e dag al op zijn? Ik hoop dat iemand mij dit kan vertellen...

Mijn ervaring is als je de tweede dag naar duitsland gaat rij dan even een stuk verder ik ben zelf altijd naar wezel geweest en daar was het super goed shoppen je hebt daar een lidl een netto een real en een aldi zeer vlak bij elkaar zitten en bijna geen Hollander te bekennen en als het niet in het schap ligt gewoon even vragen ze halen het met liefde voor je. :D

Je komt wel grote gemeenschap uiy enschede tegen maar ze hebben voldoende voorraad gewoon ff vragen ik ga altijd op zoek naar vuurwerk speciaalzaak die hebben ze ook winkel vol nico

Je komt wel grote gemeenschap uiy enschede tegen maar ze hebben voldoende voorraad gewoon ff vragen ik ga altijd op zoek naar vuurwerk speciaalzaak die hebben ze ook winkel vol nico

Oki welke speciaalzaak is beste te bereiken vanuit rotterdam dan.
Mischien overweeg ik het dit jaartwijfel nog of ik het zal doen.

Back
Bovenaan