Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Weet iemand wanneer er prijslijsten/folders o.i.d. komt van de Duitse vuurwerkwinkels (Aldi, Lidl, enz.)? Alvast bedankt!!
Pas na Sinterklaas en soms pas de week voor Kerst. Nog even geduld dus...![]()
Lidl en Aldi kan je vergeten, die komt echt pas de week voor Kerst online. Althans, de afgelopen jaren in elk geval wel. Maar dan nog, die hebben ook bijna altijd dezelfde collectie en prijzenen online dan, die toch altijd wel eind november, begin december ??
En een uitgebreid assortiment vergeleken met de overige zaken zoals Lidl, Aldi, Penny, Kik, enz. Maar eerlijk is eerlijk, Tosch heeft langzaam ook de nodige prijsverhogingen doorgevoerd. Bijna alles is 1 a 2 Euro duurder geworden. Lijkt mee te vallen, maar op cakes van 4-8 euro is dat toch een flink percentage. Hoe dan ook, nog steeds vrij goede prijzen!Kijk eens op deze site. Deze is echt goedkoop en zal niet veel afwijken van de prijs van de Aldi of Lidl.
Veel omgelabelde producten staan hier wel bij.
http://www.toschpyro.de/
Thnx voor de site, even kijken want als ik de verhalen moet geloven is het vuurwerk goedkoper en mooier. Zijn echt alle producten bij de bekende supermarkten te vinden? Heb toch het gevoel dat je niet echt een concurrent van de SS gaat vinden of toch wel?
Thnx voor de site, even kijken want als ik de verhalen moet geloven is het vuurwerk goedkoper en mooier. Zijn echt alle producten bij de bekende supermarkten te vinden? Heb toch het gevoel dat je niet echt een concurrent van de SS gaat vinden of toch wel?
Ik ga dit jaar ook weer even naar Duitsland voor wat vuurwerk, en ik woon in Groningen. Is er iemand die hier een goeie winkel weet? Ik ga normaal naar Aldi, Lidl en Combi want dat is lekker dicht bij elkaar, maar weet iemand een andere goeie met bijv strijkers ?
Goedkoper wel maar mooier naar mijn mening lang niet!
Ik ga dit jaar ook weer even naar Duitsland voor wat vuurwerk, en ik woon in Groningen. Is er iemand die hier een goeie winkel weet? Ik ga normaal naar Aldi, Lidl en Combi want dat is lekker dicht bij elkaar, maar weet iemand een andere goeie met bijv strijkers ?
over de grens bij bunde heb je een familla, als je dan even doorrijdt kom je een lidl en een aldi tegen.
Allemaal goed te berijden vanaf groningen.
Groeten
Is het in Duitsland trouwens ook de regel dat er op zondag geen vuurwerk verkocht mag worden? Ik ga 28 december bij een kennis op visite en die woont een half uur bij Duitsland vandaan, dus kan ik dan mooi vuurwerk halen?
In Duitsland is de zondag heilig, daar zul je weinig zaken tegenkomen die open zijn!