ZH-fireworks
VWC lid
Weet iemand op welke datum je in duitsland al vuur werk kan halen bij aldi of lidl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hallo mensen, ik ga morgen (ijndelijk) naar Duitsland (Emlichheim) en de plannen zijn om naar de Aldi en Lidl te gaan. Ik vind het namelijk niet super belangrijk dat alles er nog is etc. maar het zou wel fijn zijn om nog wat keus te hebben. Ik heb verhalen gehoord dat de spullen uit je karretje worden gepakt en daar heb ik niet zo veel zin in! Wat is een verstandige tijd om te gaan?
Vanochtend naar de Lidl in Wesel geweest, stond er rond half 8 voor de ingang met z'n 30 andere, Hollanders uiteraard. Bij openingstijd rende iedereen naar binnen en werd er nog net niet gevochten om de enkele Black Ice's & Alligators die er in de schappen lagen. Uiteindelijk kon iedereen gewoon bij het magazijn in een rij staan lijstje inleveren en kreeg je je producten. Alles kunnen krijgen wat ik hebben wou en ze hadden nadat de grote drukte rond 9 uur weg was nog super veel in de container en in het magazijn liggen. Binnenkort zou ik een reportje plaatsen![]()