Duitsland

Hallo mensen, ik ga morgen (ijndelijk) naar Duitsland (Emlichheim) en de plannen zijn om naar de Aldi en Lidl te gaan. Ik vind het namelijk niet super belangrijk dat alles er nog is etc. maar het zou wel fijn zijn om nog wat keus te hebben. Ik heb verhalen gehoord dat de spullen uit je karretje worden gepakt en daar heb ik niet zo veel zin in! Wat is een verstandige tijd om te gaan?

Hallo mensen, ik ga morgen (ijndelijk) naar Duitsland (Emlichheim) en de plannen zijn om naar de Aldi en Lidl te gaan. Ik vind het namelijk niet super belangrijk dat alles er nog is etc. maar het zou wel fijn zijn om nog wat keus te hebben. Ik heb verhalen gehoord dat de spullen uit je karretje worden gepakt en daar heb ik niet zo veel zin in! Wat is een verstandige tijd om te gaan?

Probeer zo vroeg mogelijk te gaan, ben toen keer in de middag gegaan en toen was er niks meer, ben toen het jaar daarop smorgens gegaan, was als een van de eersten binnen

En als ze het uit je kar pakken, gwn een knal voor hun kop geven die brutale apen

ik ben vorig jaar geweest ik was er half 8 sochtends en alle mooie dingen die ik wou waren al op binnen een half uur zowel bij aldi en lidl. ik ben naar een plaatsje veder op gereden en alles was er nog. dus tip ga naar een wat minder bekende stad. wat iedereen gaat naar de zelfde steden. en bijna overal in duitsland zijn lidls en aldis te vinden. ik ga dit jaar dus weer en nu in 1 x goed hoop ik haha

jaa dat gebeurt maar alligator en black ice bij lild en reno bij aldi zijn zo op mensen kopen 1 doos vol voor zich zelf. dus die zijn al snel op. en op is op die worden dus niet meer bijgevuld.

Als je rond 10 uur half 11 in Duitsland bent, en dan iets verder doorrijd, dan heb je toch best veel kans dat er niks is uitverkocht en alles er gewoon nog ligt? Of vergis ik me daarin? Zijn de Duitsers er eigenlijk ook zo dol op, dat ze om 10 uur al bij de Aldi of Lidl staan? B.v.d.

mvg

Oke, bedankt! Dan maar hopen dat ik morgen in ieder geval de Black Ice kan krijgen in ongeveer maximaal 2 uur tijdsbestek ;). Kan niet wachten!

mvg

'n Collega van me is zojuist terug van de Aldi, schijnt er een grote chaos/puinhoop te zijn met Nederlanders. Ik wacht maar even tot vanmiddag, tot de rust wat terug is ;)

Vanochtend naar de Lidl in Wesel geweest, stond er rond half 8 voor de ingang met z'n 30 andere, Hollanders uiteraard. Bij openingstijd rende iedereen naar binnen en werd er nog net niet gevochten om de enkele Black Ice's & Alligators die er in de schappen lagen. Uiteindelijk kon iedereen gewoon bij het magazijn in een rij staan lijstje inleveren en kreeg je je producten. Alles kunnen krijgen wat ik hebben wou en ze hadden nadat de grote drukte rond 9 uur weg was nog super veel in de container en in het magazijn liggen. Binnenkort zou ik een reportje plaatsen :D

Laatst bewerkt:
Vanmorgen naar Duitsland geweest. Om 09.45 uur waren we bij de lidl in Uelsen. Daar was het kneiterdruk met losgeslagen landgenoten ;-))o
GEeneens binnen geweest, we zijn meten dorgereden naar Neuenhaus, ligt op 10 min. Rijden van Uelsen. Hier was het heerlijk rustig met een enkele nederlander. Bij deze Lidl lag het vuurwerk ook nog gewoon in de wimkel.
In Uelsen lag alles in containers en werd het voor je opgehaald.

Ben vanochtend naar Aldi in Emlichheim geweest rond 10:00 uur.. het was redelijk druk, maar het was niet vervelend ofzo. Er waren een aantal dingen helaas niet meer zoals poison en barracuda. Ik heb uiteindelijk leuk vuurwerk mee naar huis genomen :D

Mijn verschillende ervaring zijn:
1. Net over de grens (binnen 5min over de grens) Aldi-sud en lidl naast elkaar. Dringen, duwen, trekken. Ze jatten t nog net niet uit de kar. 80% Nederlander (was rond 8uur daar) na lang wachten alles bij elkaar. bijna 2 uur bezig geweest.

2. Net over de grens (binnen 5min over de grens) Aldi-sud en lidl naast elkaar. Druk en lang wachten 50% Nederlander (was rond 10uur daar) na lang wachten alles bij elkaar. zo'n 1-1,5 uur bezig geweest.

3.Half uurtje over de grens... Aldi-sud, lidl en Hornbach naast elkaar en overal rustig uitzoeken. Binnen 45min bij alle 3 de winkels alles wat we wilde hebben in de auto. Geen Nederlander gezien.

Bij deze laatste zal ik in het vervolg altijd gaan.

Vanochtend naar de Lidl in Wesel geweest, stond er rond half 8 voor de ingang met z'n 30 andere, Hollanders uiteraard. Bij openingstijd rende iedereen naar binnen en werd er nog net niet gevochten om de enkele Black Ice's & Alligators die er in de schappen lagen. Uiteindelijk kon iedereen gewoon bij het magazijn in een rij staan lijstje inleveren en kreeg je je producten. Alles kunnen krijgen wat ik hebben wou en ze hadden nadat de grote drukte rond 9 uur weg was nog super veel in de container en in het magazijn liggen. Binnenkort zou ik een reportje plaatsen :D

Daar was ik ook rond half 11, Black Ice en Reno uitverkocht maar toch nog mooie producten kunnen scoren :D

Omdat ik vandaag niet weg van huis kon heb ik mn moeder op pad gestuurd. Die is gewoon rustig op der gemakje een Lidl binnen gelopen en heeft ff een kartonneke Aligators voor me gehaald :) de rest was allemaal flut zei ze... haha geweldig!!

Ik woon heerlijk dicht aan de grens en weet de juiste stekjes waar je rustig kunt kopen :)

Ben vanmorgen dus in Duitsland geweest, en ik had geen zin om om 8 uur voor de ingang te staan. Ik was rond half 11 in de Lidl en alles was er, behalve ik, waren er een paar Duitsers die rustig boodschapjes deden. Er lagen een paar Black Ice's en Aligators. Bij de Kaufland kon ik gelukkig nog een Dragonfire meepikken en wat anders. Rond 11 uur was ik bij de Aldi en daar was alles ook nog, een paar Reno'tjes meegepikt en ik was klaar. Al met al, geslaagd dagje, geen drukte, alles meegekregen! Trouwens ook geen enkele problemen gehad met politie aan de grens of iets dergelijks.

mvg

Back
Bovenaan