aadjogfanaat
VWC lid
Dan zou ik toch voor de 2x aligator en 1x reno als combinatie kiezen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
€12 voor 4 potten, maar ik zou het niet doen, als je het zou overwegen. Ik haal dan liever 2 Alligators en 2 Reno'tjes.
mvg
Heeft het overigens nog wel zin om naar Duitsland te gaan? Hoorde namelijk van iemand, en las het hier net ook al, dat vuurwerk in Duitsland ook al duurder is geworden. Is zo'n ritje richting Duitsland dan nog wel zo goedkoop? Of kan ik beter gewoon me vuurwerk hier in NL halen?
Even goed lezen voor je mensen blij maakt met een dooie mus. deze potten zijn per stuk €11,99 en NIET per 4.
Geeft niks maar denk zeg het wel even voor er mensen ineens blij zijn. het zijn idd veel te dure potten voor dat geld. tenminste in vergelijking met de andere duitse prijzenOhh, ik dacht toch echt dat dat een pottenpakketje was :o. Nouja, sorry voor mijn vergissing, en om het dan even plat te zeggen: Dan is het al helemaal geld-verneuking, die Finale potjes.
mvg
Ohh, ik dacht toch echt dat dat een pottenpakketje was :o. Nouja, sorry voor mijn vergissing, en om het dan even plat te zeggen: Dan is het al helemaal geld-verneuking, die Finale potjes.
mvg
kaufland
3x black arrow 3x3,99
1x voodoo star 19,99
2x evil light 2x 4,99
aldi süd
1x miami 8,99
1x fantasy island 8,59
4 x monte carlo 4x 3.99
6 x reno 6x 3
2 x sevilia 2x 6,99
1x milano 10,00
lidl
1x Black ice 17,00
4x laser 4x3,00
6x aligator 6x4,00
162,59
wat vinden jullie van dit lijstje?
Over het lijstje van de aldi kan ik niet oordelen, maar van de Lidl kan ik je verzekeren dat je geen spijt van die producten gaat krijgen. Ook bij Kaufland heb je goede producten, alleen de pijlen ken ik niet maar voor die prijs kan er eigenlijk niet heel veel mis gaan.