Duitsland

Ik heb goed proberen te kijken naar wat een goede koop is en ik wil jullie vragen of er nog iets op aan te merken is :

Aldi

- Barracuda (1x) € 15,99
- Van Gogh (Uranus)(1x) € 6,49
- Dynamite-Bag (2x) € 3,98
- Cobra (1x) € 9,99

Lidl

- Alligator (1x) € 3,99
- Laser (1x) € 2,99
- Bombette (1x) € 29,99

Kaufland

- Evil Lights (1x) € 4,99
- Black Arrow (1x) € 3,99

Totaal € 82,40

Aan je lijstje te zien wil je een combinatie tussen wat goedkope cakes en wat klein knal/siervuurwerk eventueel voor je kinderen?

Ik zou er dit van maken, op basis van hetzelfde budget:

Lidl:
1x Fire Fantasy (7,77)
1x Pyro Fun for kids (1,99)
1x Alligator (3,99)
1x Ocean of Lights (5,99)
1x Moonwalk (7,99)

Kaufland:
1x Evil Lights (4,99)
1x Black Arrow (3,99)
1x Dragon Fire (8,99)
1x Glory Nights (9,99)
1x Walk of Fame (25,99)

= 81,68
En het scheelt je benzine omdat je niet naar de aldi hoeft :p

Heeft het overigens nog wel zin om naar Duitsland te gaan? Hoorde namelijk van iemand, en las het hier net ook al, dat vuurwerk in Duitsland ook al duurder is geworden. Is zo'n ritje richting Duitsland dan nog wel zo goedkoop? Of kan ik beter gewoon me vuurwerk hier in NL halen?

Heeft het overigens nog wel zin om naar Duitsland te gaan? Hoorde namelijk van iemand, en las het hier net ook al, dat vuurwerk in Duitsland ook al duurder is geworden. Is zo'n ritje richting Duitsland dan nog wel zo goedkoop? Of kan ik beter gewoon me vuurwerk hier in NL halen?

Het is nog steeds de moeite waard, al is het wel zo dat de meeste van mening zijn dat de collecties van Aldi/Lidl zwakker zijn geworden.
Duurder valt bij die 2 nog wel mee, zal iets verschil in zitten maar niet dusdanig dat het plots niet meer rendabel is.
Mogelijk dat je nu meerdere winkels moet bezoeken voor je een volledig assortiment aan goed vuurwerk hebt tho, en of je daar de moeite voor wil nemen moet een ieder zelf bepalen.

Tja, ik weet niet hoe groot het verschil is qua prijzen hier, en in Duitsland. Ik ben nog nooit in Duitsland geweest om vuurwerk te halen, en het was dit jaar de bedoeling naar Emlichheim te gaan, maar als het vuurwerk daar net zo duur is als hier, dan ga ik natuurlijk niet naar Duitsland..

Even goed lezen voor je mensen blij maakt met een dooie mus. deze potten zijn per stuk €11,99 en NIET per 4.

Ohh, ik dacht toch echt dat dat een pottenpakketje was :o. Nouja, sorry voor mijn vergissing, en om het dan even plat te zeggen: Dan is het al helemaal geld-verneuking, die Finale potjes.

mvg

druk dat dan anders uit joh, ook op een forum kan je je nog wel een beetje redelijk gedragen wat woordgebruik betreft ;)
Met andere woorden, ik zou het niet kopen voor het geld.

Ohh, ik dacht toch echt dat dat een pottenpakketje was :o. Nouja, sorry voor mijn vergissing, en om het dan even plat te zeggen: Dan is het al helemaal geld-verneuking, die Finale potjes.

mvg
Geeft niks maar denk zeg het wel even voor er mensen ineens blij zijn. het zijn idd veel te dure potten voor dat geld. tenminste in vergelijking met de andere duitse prijzen

mvg

Ik snap de vergissing, ik kon het zelf ook nergens duidelijk vinden dus maakt niet uit. Als het 4 voor 12 euro was, zou ik het echt een mooie prijs vinden en zou ik ze zeker meenemen, maar voor 12euro per pot laat ik ze staan. Belachelijke prijs

kaufland
3x black arrow 3x3,99
1x voodoo star 19,99
2x evil light 2x 4,99
aldi süd
1x miami 8,99
1x fantasy island 8,59
4 x monte carlo 4x 3.99
6 x reno 6x 3
2 x sevilia 2x 6,99
1x milano 10,00
lidl
1x Black ice 17,00
4x laser 4x3,00
6x aligator 6x4,00
162,59

wat vinden jullie van dit lijstje?

kaufland
3x black arrow 3x3,99
1x voodoo star 19,99
2x evil light 2x 4,99
aldi süd
1x miami 8,99
1x fantasy island 8,59
4 x monte carlo 4x 3.99
6 x reno 6x 3
2 x sevilia 2x 6,99
1x milano 10,00
lidl
1x Black ice 17,00
4x laser 4x3,00
6x aligator 6x4,00
162,59

wat vinden jullie van dit lijstje?

Over het lijstje van de aldi kan ik niet oordelen, maar van de Lidl kan ik je verzekeren dat je geen spijt van die producten gaat krijgen. Ook bij Kaufland heb je goede producten, alleen de pijlen ken ik niet maar voor die prijs kan er eigenlijk niet heel veel mis gaan.

Over het lijstje van de aldi kan ik niet oordelen, maar van de Lidl kan ik je verzekeren dat je geen spijt van die producten gaat krijgen. Ook bij Kaufland heb je goede producten, alleen de pijlen ken ik niet maar voor die prijs kan er eigenlijk niet heel veel mis gaan.

inderdaad ik ga al 5 jaar naar duitsland maar ditjaar een kleiner budget dus ben hier wel tevreden mee:)

Aldi Süd
5x Reno
1x Toronto
1x Milano

Lidl
6x Alligator
2x Black Ice
1x Stardust
1x Arena of Rockets
2x Laser
1x Fire Fighter
1x Ocean of Lights
1x Power Box

Hagebau
5x Flying Arrows
2x Dancing Devil
2x Dragon Blood

Kaufland
4x Black Arrow
1x Walk of Fame

Penny
2x Dubai at Night

Prijs is zo'n 250 tot 300 euro, iemand nog verbeterpunten op dit lijstje?

Back
Bovenaan