Duitsland

Dat klopt, maar vind het toch tegenvallen. Ik heb voor 0:00 potten a la Buurtassortiment en Extreme Salute, dan vallen deze tussendoor toch wel in het niet heb ik vorig jaar gemerkt.

Dat idee had ik eerst ook, maar dat bleek best wel mee te vallen.
Althans, als je er een projectje van maakt, dan valt het mee. Individueel valt het dan inderdaad in het niets ja, dat is zeker zo. Zal even kijken voor een filmpje voor je. Heb er nog wel één waarbij het effect van de Aligator en Phoenix goed afgezet is tegen die van de Silver salute.

Heeft iemand enig idee welke vuurwerk winkels er nog meer zijn in emlichheim? Ik weet dat er een Lidl en Aldi zit, maar heb verder geen idee. Zou ook niet zo goed weten hoe en waar ik dat moet zoeken.
Alvast bedankt!

Wie weet waar de dichts bijzijnde Aldi Nord zit in de buurt van Kleve ? Die barracuda is wel erg mooi een 500gr voor 15euro.

Hey ik had even een vraagje/mededeling, is dit een mooi lijstje voor als ik naar Duitsland ga? Ik wilde niet 10 verschillende winkels afgaan dus wilde ik alleen bij 2-3 die in de buurt waren.

Lidl:
WECO 47-Schuss-Batterie „Black Ice“ X 1 €16.99
WECO Premium-Raketensortiment „Arena of Rockets“, 20-teilig X 1 €19.99
WECO 3 Kubische Kanonenschläge X 5 €4.95
Kaufland:
Brokat-Feuerwerksbatterie »Black Arrow« X 3 €12
XXL-Feuerwerksbatterie »Voodoo Star« X 1 €20
Profi-Feuerwerksbatterie »Dragon Fire« X 1 €9
Feuerwerksbatterie »Highlander« X 1 €13
Feuerwerksbatterie »Finale« X 1 €12

MVG

Dankjewel. Ik had zelf die link ook al gevonden en voor zover ik kon zien helaas niks in de buurt van Kleve. Wil best wat verder rijden maar, niet 2uur bijvoorbeeld naar een volgend plaatsje. Ik hoor graag als iemand nog een leuke vervanger weet voor de Phoenix.
Bij de Kaufland verkopen ze de Walk of Fame voor 25,99 euro: zelfde effecten als de Phoenix, maar dan 68 schoten :). http://www.kaufland.de/Home/01_Angebote/_Spezialthemen/25_Silvester.jsp?FilialID=1950#top

Heeft iemand enig idee welke vuurwerk winkels er nog meer zijn in emlichheim? Ik weet dat er een Lidl en Aldi zit, maar heb verder geen idee. Zou ook niet zo goed weten hoe en waar ik dat moet zoeken.
Alvast bedankt!

ik zou zeggen kom gezellig bij ons langs wij zitten ook in emlichheim van euregiofeuerwerk

grtzz

Hoe zal ik het aanpakken ?

Hoe zal ik het aanpakken ?

Vorig jaar ben ik ook naar Emlichheim gegaan en het was er razend druk.
Mijn vraag is nu of de Aldi en Lidl hun assortiment aanvullen.
Zelf ben ik nog te jong om vuurwerk te kopen en te rijden.
Mijn ouders hebben er niet zo zin in om om 7 uur 's ochtends voor de Lidl of Aldi in de rij te staan om voor mij een Alligator of Poison te bemachtigen.

En hebben jullie nog aanraders om ergens anders in de buurt van Emlichheim langs te rijden ?

Zo goedkoop is het ook alweer niet in duitsland aleen de vlutte potjes zijn goedkoop.. en dat is eens niet waard om helemaal te rijden naar D.

MAS als je rond etenstijd gaat op 30dec ofzoiets dan is het super rustig met erg veel assortiment.

En bij Emlichheim is het toch maar een stukje naar Haren? Daar is een Aldi Lidl en een Edeka ofzoiets een warenhuis, daar stond vorig jaar ook allemaal vw maar niet gekeken wat precies.

Black Ice = toppertje
Vuurpijlen niet doen, mits je graag af steekt
Kubische Kanonenschlage ook niet, geen kanon te bekennen (zelfde geldt voor die "grote" donderslagen)

Black Arrows, ken ik niet
Voodoo star is bij mij ook een favoriet,
Dragon Fire neem ik elk jaar weer mee, ook een topper
Highlander en Finale zijn mij niet bekend.

ik zou reno/Monte Carlo (aldi) en alligator tegelijk afsteken, Monte Carlo (€ 4,=) en Reno/Alligator geeft dan boeketten met leuke knallen.

succes

Black Ice = toppertje
Vuurpijlen niet doen, mits je graag af steekt
Kubische Kanonenschlage ook niet, geen kanon te bekennen (zelfde geldt voor die "grote" donderslagen)

Black Arrows, ken ik niet
Voodoo star is bij mij ook een favoriet,
Dragon Fire neem ik elk jaar weer mee, ook een topper
Highlander en Finale zijn mij niet bekend.

ik zou reno/Monte Carlo (aldi) en alligator tegelijk afsteken, Monte Carlo (€ 4,=) en Reno/Alligator geeft dan boeketten met leuke knallen.

succes

Vuurpijlen kan ik Magic Flight van Comet aanraden. Kosten 14,99 en daar zitten hele mooie pijlen met ring-effect tussen. Best apart dus.

Die kubus kanonslagen koop ik ook elk jaar wel, alleen voor het machtige vonkenspuitende lont en de vonkenregen bij ontploffing hehe!

Voor die 4 euro per black arrow kan je niet echt een miskoop doen. Per 2 stuks zal dat wel een leuk effect geven. De vuurpijlen uit Oostenrijk zijn stukken beter, daar hebben ze 50 grams pijlen met hele mooie effecten.

Haha, oké. Bedankt voor jullie meningen en tips. Misschien dat ik inderdaad nog even langs de Aldi-Süd ga en nog wat renotjes meepik en een toronto!

mvg

Hier volgt nog een filmpje van de "Black Arrow":

Hier nog een paar filmpjes van 't pottenpakketje "Finale":

Goldpalm:

Silberpalm:

Rubin:

Crackling:

mvg

Nu ik ook nog eens goed naar die potjes van "Finale" heb zitten kijken, zie ik in dat het eigenlijk stuk voor stuk waardeloze potjes zijn. Nu heb ik dus deze vraag:

Feuerwerksbatterie »Finale« X 1 €12 of 3 X WECO 15-Schuss-Multi-Effektbatterie „Aligator“ van Lidl of 1 X Reno + Toronto of 4 X Reno van Aldi- Süd

Back
Bovenaan