Duitsland

Ja je word snel geholpen etc dus valt mee.

Trouwens, de Uranus van de lidl is die veranderd? Hij heeft nu een vierkante doos+ die laatste schoten waren bij mij allemaal in 1keer misschien een foutje?
Ik ben venieuwt want het was vorig jaar een verassende cake want eerst candles en toen ineens BOEM 6 schoten gelijk de lucht in (of iets dergelijks aantal weet ik niet meer zeker)

vorig jaar ook naar leer geweest. ik rij vaak vanaf bunde naar leer.
Ja bunde is opzich wel druk, maar vind het wel meevallen. eerste verkoopdag hier in nederland is in sommige winkels wel drukker alleen lijkt het in DE drukker doordat daar de rij lang lijkt.
kaufland in Leer staat misschien nog wel een langere rij als bij de lidl/aldi in bunde

Het lijkt? Ik stond wel 45 minuten in de rij voordat ik eindelijk die schappen met vuurwerk zag in de Lidl.

Hoe lang was de wachtrij in Leer?

Niet naar leer of bunde rijden... veel te druk... Als je bij de aldi of lidl wat wilt halen ga eens naar weener toe... dit ligt 5km van bunde af

Het lijkt? Ik stond wel 45 minuten in de rij voordat ik eindelijk die schappen met vuurwerk zag in de Lidl.

Hoe lang was de wachtrij in Leer?

de wachtrij in leer bij de famila heb ik het eerste jaar hebben ook wel bijna 45 min in de rij gestaan, alleen gaat de rij daar wel sneller omdat je bij de aldi in bunde in een kleine ruimte moet en in leer is het midden in het gangpad.

Handige tips hier! Maar het is allemaal bijna Aldi Sud waar ideen over gedeeld worden.
Hoe zit het met Aldi Nord? Zijn er hier mensen die gaan shoppen vanuit brabant bij de Aldi Nord?

Hey mensen!

Ik wil dit jaar ook naar Duitsland om vuurwerk te halen. Het is de eerste keer dat ik naar Duitsland ga. Kunnen jullie mij vertellen naar welke winkel ik het beste kan gaan, en waar ik dan het beste de grens over kan? Ik woon in Wezep (10 minuten van Zwolle).

Alvast bedankt!

Marcel

ik zou van jou uit coevorden de grens over gaan en is in Emlichheim gaan kijken ,daar zullen ze vast wel wat hebben

ja dat zou ik idd ook doen ik woon in emmen bij mij is het om de hoek ik ga bij schoonebeek over de grens omdat daar minder politie staat :)

Vanuit Zwolle zou ik bij Hardenberg de grens over gaan. Keus genoeg in Wielen, Uelsen ... Als het te druk is kun je ook nog richting Nordhorn.

Welke vuurpijlen van de aldi, lidl, kaufland of norma zijn aan te raden?
En heeft iemand filmpjes van die vuurpijlen? Ik kan zelf niet zo veel vinden, wel van die 50 grams pijlen uit oostenrijk. Die zijn echt mooi zeg.

Ok, omdat hij zegt uit wezep te komen ...

Ik kom inderdaad uit Wezep. Dat ligt onder Zwolle. Ik zat zelf ook aan Emlichheim te denken, omdat ze daar Grenzland Markt hebben, maar las net ook dat er nog meerdere winkels zijn met vuurwerk. Zolang ik niet gepakt wordt vind ik het prima haha :-) Het is wel een uur rijden, maar da's niet zo'n probleem.

Hey jongens, ik ben nieuw op deze site, maar ik heb wel al veel afgelezen op dit forum. Ik had een paar vraagjes sinds ik 28 dec. voor het eerst naar Duitsland ga voor vuurwerk.

1. Maakt het uit of je rond 2 uur 's middags naar huis rijd of 8 uur 's avonds?

2. Hoe snel is het goede spul uitverkocht, of ligt dat eraan waar je gaat kopen?

3. Is het in de buurt van Aken/Aachen(ik ga naar Alsdorf/Herzogen Rath) druk of niet?

Bij voorbaat dank.
Mvg

vraag 1: bedoel je qua controle's of zo ? Ik heb nog nooit een controle gezien en als je alleen consumenten vuurwerk hebt wordt dit in principe wel gedoogd. Zie ook dit: http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=155495 (filmpje kijken)
vraag 2: er wordt wel bijgevuld maar uiteraard is het goede spul wel eerder uitverkocht.
vraag 3: ik ben daar nooit geweest maar uit ervaring is het overal vrij druk. als je wat verder rijd dan vlak over de grens is het vaak wat rustiger

Bedankt voor de snelle reactie, ik had in een vorige post gelezen dat hij in de buurt van Aken/Aachen was geweest en dat het daar heel rustig was en alles er nog was.

Mvg

Back
Bovenaan