Duitsland

Ik ben nog op zoek naar (enkele) dieselkosten delers !
Vrijdag 28 december ga ik wederom een ritje richting Aldi/lidl/pennymarkt maken.
Vorige keren had ik enkele medekopers (kennissen), echter dit jaar heeft iedereen andere prioriteiten.
Als er nog geinteresseerden uit de driehoek westland-den haag- rotterdam zijn, hoor ik dit graag ! Aanvullend; moet eerst naar Eindhoven, maar als er mensen zijn die graag willen dat ik wat mee neem........

Stuur een pm bij interesse

Laatst bewerkt:
Ik had op een van de duitse supermarkten een cake gezien met hetzelfde effect als phoenix van aldi kan alleen de pot niet terrug vinden het zat in de zelfde prijsklasse

als je richting emlichheim gaat kom dan gezellig langs bij euregiofeuerwerk in emlichheim , we hebben een leuk assortiment

grtzz

Iemand? Ik wil mijn lijstje af maken.

Bij de aldi en lidl staan op de prospekte site bijna overal wel filmpjes bij. en anders op youtube invoeren onder weco en dan de naam van het product bijna altijd raak. maar ik vind de grote pijlen pakketten van de aldi allemaal wel prima. lidl vind ik aanbod iets minder

Kweet niet wat de meest zuidelijke ALDI NORD is. Is geen rare vraag toch :shocked:

Gewoon kwestie van proberen. In het Ruhrgebied ligt de grens bij Mulheim. Daar is het sud. Ga in een stad 10 km noordelijker zitten en je zit vermoedelijk in nord. Kwestie van de plaatsnaam invullen bij filialen zoeken. Als het goed is krijg je dan het assortiment van nord te zien. ZO niet, dan moet je dus noordelijker zoeken.

Ik ben nog op zoek naar (enkele) dieselkosten delers !
Vrijdag 28 december ga ik wederom een ritje richting Aldi/lidl/pennymarkt maken.
Vorige keren had ik enkele medekopers (kennissen), echter dit jaar heeft iedereen andere prioriteiten.
Als er nog geinteresseerden uit de driehoek westland-den haag- rotterdam zijn, hoor ik dit graag !

Stuur een pm bij interesse

Ik ga vanuit Gouda richting Oberhausen, met een maatje.
Ik rij wel een benzine slurper en geen diesel ;-)
Maar als hij niet mee kan kunnen wij misschien wat afspreken (als je nog niks hebt dan)

Weet iemand of er in de buurt van kleve ook toevallig een Posten borse is? Dit ivm dat ze daar wel de Phoenix hebben. Een paar berichten terug had iemand het over de zelfde uitwerking als de Phoenix bij een supermarkt met gelijkbare prijs.. iemand enig idee welke/waar?

Ik zit nog steeds te twijfelen of ik zou gaan. Ik vind de potten uit Duitsland toch wel een beetje vooravond spul. Zachte burstknallen, minimaal effect. Wel goedkoop, dat dan weer wel. Als ik zou gaan zou ik met een budget van 140 euro gaan, voorgaande jaren altijd rond de 100 gezeten.

Ik zit nog steeds te twijfelen of ik zou gaan. Ik vind de potten uit Duitsland toch wel een beetje vooravond spul. Zachte burstknallen, minimaal effect. Wel goedkoop, dat dan weer wel. Als ik zou gaan zou ik met een budget van 140 euro gaan, voorgaande jaren altijd rond de 100 gezeten.

Niet alles hoeft hard te gaan, om goed te zijn. Carat/Sol/Phoenix is zo'n voorbeeld. En de crackling tails ui de Las Vegas/Rock n Roll zijn best pittig, dus daar is ook wat leuks mee te doen.

Dankjewel. Ik had zelf die link ook al gevonden en voor zover ik kon zien helaas niks in de buurt van Kleve. Wil best wat verder rijden maar, niet 2uur bijvoorbeeld naar een volgend plaatsje. Ik hoor graag als iemand nog een leuke vervanger weet voor de Phoenix.

Is de aldi sud niks in kleve:)?

Niet alles hoeft hard te gaan, om goed te zijn. Carat/Sol/Phoenix is zo'n voorbeeld. En de crackling tails ui de Las Vegas/Rock n Roll zijn best pittig, dus daar is ook wat leuks mee te doen.

Dat klopt, maar vind het toch tegenvallen. Ik heb voor 0:00 potten a la Buurtassortiment en Extreme Salute, dan vallen deze tussendoor toch wel in het niet heb ik vorig jaar gemerkt.

Back
Bovenaan