Gezien het overweldige aantal reactieslijkt het er niet op dat er weleens iemand geweest is berghe. Ik weet wel het e.e.a. over Kranenburg, Wyler en Kleve. Kan ik je ergens mee helpen?
Haha ja wat een reacties he..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gezien het overweldige aantal reactieslijkt het er niet op dat er weleens iemand geweest is berghe. Ik weet wel het e.e.a. over Kranenburg, Wyler en Kleve. Kan ik je ergens mee helpen?
Haha ja wat een reacties he..Ik ga dit jaar voor het eerst. En vroeg me af of het op die plek druk is en hoelaat je het best daar kunt zijn. Vroeg ... Of in de middag. Het verschil met kranenburg, Wyler en Kleve. Zal niet erg groot zijn denk ik dus weet je er wat meer over?
Als je voor de bekende Discounters zoals Aldi en Lidl gaat dan is het advies van Scantraxx prima. En op zich valt het mee hoor qua bijvullen, dat doen ze de hele dag door. Alleen niet continue, soms wachten ze even 15-20min. Een tip is de Aldi in Kleve waar je bij de ingang een bestellijst invult en het personeel de potten voor je pakt en je vervolgens rustig naar de kassa kan lopen om af te rekenen (nadat je ook de nodige goedkope drank hebt ingeslagen). En bij Trinkgut, Schlecker, Rewe, Kaufland, etc. in Kleve verkopen ze ook vuurwerk en is het vaak een stuk rustiger. Dat is alleen wel een ander assortiment.
Tussen Wyler en Kranenburg vind je in een container langs de weg (echt waar!) een goede officiële Weco-verkoper met een breed assortiment. Verder heb je in Wyler en Kranenburg verschillende vuurwerkverkopers, vaak zijn het NL'ers die tegen veel lagere prijzen NL-potten aanbieden aangevuld met een Duits assortiment.
Bedankt voor de uitleg Scantrax & Gizmo.! Nu weet ik weer een stuk meer en ben ik voldoende ingelicht om is een kijkje te gaan nemen. Had mijn bestellijstje al gemaakt voor de Lidl en de Aldi. Wij gaan ook naar kleve toe dus nu weet ik voldoende. Ik kan niet wachten tot nu toe heb ik alleen maar gehoord hoe geweldig het is om de reno's en bijv. de Phoenixen in te slaan! De auto met winterbanden gaat mee dus het komt goed
![]()
Ik moet zeggen dat de duitse potten altijd super zijn, alleen hebben de meeste niet echt een finale. Maar ik klaag niet
Tussen Wyler en Kranenburg vind je in een container langs de weg (echt waar!) een goede officiële Weco-verkoper met een breed assortiment. Verder heb je in Wyler en Kranenburg verschillende vuurwerkverkopers, vaak zijn het NL'ers die tegen veel lagere prijzen NL-potten aanbieden aangevuld met een Duits assortiment.
hallo,
kan iemand mij vertellen waar aan de grens bij twente een vuurwerk verkoper zit die strijkers en dat soort materialen verkopen.
alvast bedankt
ik bedoel buiten nederland in duitsland maar dan dicht aan de grens van overijssel
Ik ga ook naar Kleef toe, zou je mij wat preciezer kunnen vertellen waar die container staat (vlakbij een huis, winkel of iets dergelijks)
en wie weet tot dan!
Oké, ik klim boven op de schappen, roep keihard VWC!!! en als je me hoort doe jij hetzelfdeAfgesproken?
Neem de N325 Nijmegen-BergenDal-Kleve, deze straat wordt in Dld de 9. Neem na de grensovergang direct de eerste straat rechts (na ca. 300m ofzo). Die straat heet de Haupstrasse (K44). En volg die richting Wyler/Kranenburg. Binnen een paar honderd meter kom je hem dan tegen aan de rechterkant! Een grote zeecontainer met reclame eraan. Op de verkoopdagen hebben ze meestal ook nog reclame langs de weg staan met een bord en een grote vuurpijl.
Mocht je de afslag bij de grens missen: rij door over de 9 naar Kranenburg, neem door de Dorpstrasse en blijf die volgen richting Wyler. Je vindt de container dan uiteraard aan de linkerkant. Overigens kom je langs die weg meerdere verkooppunten tegen!!
Lachen, gaan we doen!! Wel ff filmen heh!!![]()