Duitsland

Ik ga woensdag even koekeloeren bij de Aldi en Lidl in Kleve Kellen en Materborn. Ben er alleen pas rond 12.30 - 13.00. Hoop dat het dan nog de moeite waard is..

Als je op 3 plaatsen gaat heb je ook 3x zoveel kans dat er nog genoeg Reno, Phoenix en Sevilla ligt :)
En anders rij je toch gewoon net zolang door totdat je hebt wat je hebben wil?
Alleen bij de grensplaatsjes heb je wel kans dat het snel op is, en Kleve is heel erg druk.

Ik ga niet met de auto, helaas nog geen rijbewijs..
Ik ga vanuit Nijmegen met de bus naar Kleve. OV-studentenkaart is hier ook nog geldig op :)
Ik neem wel aan dat ze meerdere leveringen per dag hebben toch?

zou uit kijken belgie ik kom ook uit omgeving nijmegen hoop voor je dat er geen controle is ben zelf 2 jaar geleden met de auto er ff geweest maar toen hadden we geluk anderen menssen die ik ken gingen boodschapen daar doen bij de lidl en aldi en die werden wel gecontroleerd

ik ga morgen zelf ook maar wij gaan heel vroeg en pakken ergins een of ander achteraf weg vriend van mij kent de de plaats goed daar is vrachtwagen chaufeur maar veel succes een tip ga vroeg anders heb je niks

Ik kom net uit Duitsland -was ff shoppen geweest, maar had geen vuurwerk in de auto- wel staat er bij de Grenzlandmarkten alles heel mooi bij, beter spul dan de Aldi en Lidl denk ik, en eigenlijk niks duurder, tja, of je nou 27 of 30 euro voor een goed groot pakket betaald, dat maakt niet veel uit.

Maar ik ging vanuit Laar Coevorden in, daar op de doodlopende weg van die ovale rotonde stond een VW Polo, kreeg een volgteken, en -ik rij Mercedes- ze trokken me heel de wagen leeg, zo ook de achterbank werdt eruit gehaald, gereedschap hadden ze zelf, maar ik had gewoon niks, na een 3 kwartier hadden ze alles weer terug gemonteerd, had nog een afspraak in Schoonebeek, dus door daar naar toe, en weer een stop en volgteken, naar een industrieterrein geloosd, ditmaal van een Volvo S80, grijze, hen daar uitgelegd dat ik juist nagekeken was, en zo trokken ze me mijn kenteken na, en kon ik weer verder.

kom net uit meppen.
verslag komt nog!
maar heb alles wat ik wou!
bazooka's
en meerdere 500grammers
t was alleen even druk bij de posten borse.
verder overal zo doorlopen en lidl was half 8 al los;)

Hoelaat was je er dan? Ik wilde ook naar Meppen gaan maar koos toch weer voor Nordhorn. Ben door de hele stad geweest maar heb bij de Lidl helaas geen bazooka of andere goeie cakes tegengekomen. Ik denk volgend jaar toch maar Meppen een bezoekje brengen ;)

Hoelaat was je er dan? Ik wilde ook naar Meppen gaan maar koos toch weer voor Nordhorn. Ben door de hele stad geweest maar heb bij de Lidl helaas geen bazooka of andere goeie cakes tegengekomen. Ik denk volgend jaar toch maar Meppen een bezoekje brengen ;)

stond half8 voor de lidl en was gewon los;)
alle winkels zitten daar;)
kaufland ,marktkauf,aldi,lidl etc etc vind het beter dan nordhorn waar ik 2x ben geweest;)

heb in totaal 5x500grammers meegenomen van weco
en nog 300grammers van comet...
totaal voor kleine 300euro ingekocht..
de rest komt in mn verslag...

vuurwerknieuws 2010-2011 vuurwerk verkoop weer begonnen : mensen gaan massaal naar duitsland
devuurwerkfilmpjes

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

In drenthe werken ze met een systeem, er staat een verklikker bij de verkoopwinkels net over de grens, kenteken bellen ze door, en je bent het haasje.

Het vuurwerk zelf hebben wij gehaald met 3 auto's, 1 persoon in 1 auto, en het spul is voordat het de grens overging 2 maal overgeladen, zo hebben we dat risico uitgesloten.

Beter is gewoon in Oostenrijk kopen, althans als je er eens een rit hebt lopen of voor vakantie komt, daar kun je bij de Makro's heel het jaar door terecht, Zwitserland ook, Belgie heeft alleen maar klein spul vindt ik.

In drenthe werken ze met een systeem, er staat een verklikker bij de verkoopwinkels net over de grens, kenteken bellen ze door, en je bent het haasje.

Het vuurwerk zelf hebben wij gehaald met 3 auto's, 1 persoon in 1 auto, en het spul is voordat het de grens overging 2 maal overgeladen, zo hebben we dat risico uitgesloten.

Beter is gewoon in Oostenrijk kopen, althans als je er eens een rit hebt lopen of voor vakantie komt, daar kun je bij de Makro's heel het jaar door terecht, Zwitserland ook, Belgie heeft alleen maar klein spul vindt ik.

Lijkt me wat overdreven, als je kijkt hoeveel mensen hun vuurwerk halen is de kans heel klein dat je gepakt wordt. Heb sowieso nog niemand gehoord die pakt is.

Net terug uit Duitsland. Lidl in Uelsen was weer helemaal gepluderd :cry:
Nog even doorgereden naar Neuenhaus en daar heb ik gelukkig de laatste Bazooka uit het schap kunnen redden :bye::D
Nog maar een Uranus en 2 Laser fonteintjes er bij meegenomen.

De Bazooka's vond ik zwaar ruk. Kwam een heel ander effect uit als in de filmpjes. Hij ging 1 voor 1 in een slaapverwekkend tempo. Hij duurde hierdoor haast wel 2 minuten.

Heeft iemand dezelfde ervaring met de bazooka's af waren er meerdere versie's in omloop.

Net terug uit Duitsland. Lidl in Uelsen was weer helemaal gepluderd :cry:
Nog even doorgereden naar Neuenhaus en daar heb ik gelukkig de laatste Bazooka uit het schap kunnen redden :bye::D
Nog maar een Uranus en 2 Laser fonteintjes er bij meegenomen.

Die Laser fontein was supermooi, dus daar heb je geluk mee gehad!

Back
Bovenaan