Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ga woensdag even koekeloeren bij de Aldi en Lidl in Kleve Kellen en Materborn. Ben er alleen pas rond 12.30 - 13.00. Hoop dat het dan nog de moeite waard is..
Ja oké, maar ik wil ook nog een paar reno's, phoenixen en sevilla's binnenslepen. Hoop niet dat alles al op is als wij komen..Als je het ziet als een leuk uitje dan is het altijd de moeite waard![]()
Hoelaat was je er dan? Ik wilde ook naar Meppen gaan maar koos toch weer voor Nordhorn. Ben door de hele stad geweest maar heb bij de Lidl helaas geen bazooka of andere goeie cakes tegengekomen. Ik denk volgend jaar toch maar Meppen een bezoekje brengen![]()
+ YouTube Video | |
vuurwerknieuws 2010-2011 vuurwerk verkoop weer begonnen : mensen gaan massaal naar duitsland
In drenthe werken ze met een systeem, er staat een verklikker bij de verkoopwinkels net over de grens, kenteken bellen ze door, en je bent het haasje.
Het vuurwerk zelf hebben wij gehaald met 3 auto's, 1 persoon in 1 auto, en het spul is voordat het de grens overging 2 maal overgeladen, zo hebben we dat risico uitgesloten.
Beter is gewoon in Oostenrijk kopen, althans als je er eens een rit hebt lopen of voor vakantie komt, daar kun je bij de Makro's heel het jaar door terecht, Zwitserland ook, Belgie heeft alleen maar klein spul vindt ik.
Net terug uit Duitsland. Lidl in Uelsen was weer helemaal gepluderd
Nog even doorgereden naar Neuenhaus en daar heb ik gelukkig de laatste Bazooka uit het schap kunnen redden
Nog maar een Uranus en 2 Laser fonteintjes er bij meegenomen.