Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ja geldt wel NL vervoersverbod voor particulieren buiten de verkoopdagenWanneer je 25kg in NL toegestaan vuurwerk in je kofferbak vervoert, houd je je dan niet aan de wet? In het artikel staat dat het alleen 29-31 mag, maar volgens mij klopt dat niet en geldt er nu geen vervoersverbod. Er staat ook niet of de 6 auto’s daadwerkelijk in overtreding waren.
Dat lees je in ieder nieuwsartikel, maar blijkt niet zo te zijn. Zie dit topic met de ILT als bron. Vandaar dat er in de coronaperiode ook nog snel een vervoersverbod geregeld moest worden, welke van 15 december 2020 t/m 1 januari 2021 van kracht was.ja geldt wel NL vervoersverbod voor particulieren buiten de verkoopdagen
Wanneer je 25kg in NL toegestaan vuurwerk in je kofferbak vervoert, houd je je dan niet aan de wet? In het artikel staat dat het alleen 29-31 mag, maar volgens mij klopt dat niet en geldt er nu geen vervoersverbod. Er staat ook niet of de 6 auto’s daadwerkelijk in overtreding waren.
klopt kwestie van tijd voor die drones geautomatiseerd en autonoom kunnen vliegen en scannen en autos middels gps worden weergegeven aan deze helden zodat ze eenvoudig van de weg te halen zijn.Dit gaat de komende jaren alleen maar meer worden. Grens overgangen met ai cameras wordt de nieuwe trend!
Vraag me wel af of het wettelijk wel is toegestaan om mensen ongemerkt te filmen....die agent zegt wel we scannen alleen de kentekens maar er word ook gezegd dat er 6 mensen in 1 auto stappen...Man man man kwestie van prioriteiten stellen, als je huis wordt leeggehaald door inbrekers hebben ze geen tijd om aangifte op te nemen maar een paar kilootjes vuurwerk trekken ze zelfs drones uit de kast.
Vraag me wel af of het wettelijk wel is toegestaan om mensen ongemerkt te filmen....die agent zegt wel we scannen alleen de kentekens maar er word ook gezegd dat er 6 mensen in 1 auto stappen...
ook dit. En wat mij heel erg stoort is de proportionaliteit. Drones kunnen bij rellen handig zijn maar is het etisch om ze in te zetten bij controles op vuurwerk??Vraag me wel af of het wettelijk wel is toegestaan om mensen ongemerkt te filmen....die agent zegt wel we scannen alleen de kentekens maar er word ook gezegd dat er 6 mensen in 1 auto stappen...
Misschien moeten de vuurwerkliefhebbers ook maar even met een drone rondvliegen en die politiedrone uit de lucht halen.
Voor jou een sticker pfff“Vuurwerk uit het buitenland
Als particulier mag u vuurwerk alleen naar Nederland brengen tijdens de toegestane verkoopdagen.” Bron: https://www.rijksoverheid.nl/onderw...twoord/wat-moet-ik-weten-als-ik-vuurwerk-koop.
Dus hier zijn boeven gevangen.
“Vuurwerk uit het buitenland
Als particulier mag u vuurwerk alleen naar Nederland brengen tijdens de toegestane verkoopdagen.” Bron: https://www.rijksoverheid.nl/onderw...twoord/wat-moet-ik-weten-als-ik-vuurwerk-koop.
Dus hier zijn boeven gevangen.