Dromen over vuurwerk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Velen hebben last in de maand december om in slaap te komen, en dan met name de laatste dagen. Maar de paar uurtjes die je wel slaapt, droom jij dan wel eens over vuurwerk ?

Ik droom nooit over vuurwerk maar ik heb er wel enorm veel last van het in slaap komen als ik net een bestelling heb gedaan van een bepaald product of een projectje bedacht heb.

Ik droom nooit over vuurwerk maar ik heb er wel enorm veel last van het in slaap komen als ik net een bestelling heb gedaan van een bepaald product of een projectje bedacht heb.

Haha wat heerlijk herkenbaar dit, ik heb precies hetzelfde! Toevallig vorige week nog de hele avond getwijfeld of ik die ene bestelling nou wel of niet moesten plaatsen.. uiteindelijk vlak voor het slapen de knoop maar doorgehakt en de bestelling geplaatst, met als resultaat dat ik om 3:00 nog niet sliep. Ben toen maar stiekem straatfilmpjes gaan kijken. :D

Bij mij komt vaak dezelfde soort droom opduiken waarbij ik mijn vuurwerk wil afhalen en dit natuurlijk altijd om de gekste manieren niet lukt. Vervolgens badend in het zweet wakker worden en balen dat het nog een maand duurt haha

Ik heb in het verleden regelmatig gedroomd dat ik de 31e 's avonds even een dutje doe en me dan verslaap. Dan word ik pas wakker als de eerste ochtend van het nieuwe jaar zich al heeft aangediend. Los van deze nachtmerrie, zou het pas echt een nachtmerrie zijn als me dat echt zou overkomen (hoewel ik echt nooit een dutje zal doen op die avond).

Bij mij komt vaak dezelfde soort droom opduiken waarbij ik mijn vuurwerk wil afhalen en dit natuurlijk altijd om de gekste manieren niet lukt. Vervolgens badend in het zweet wakker worden en balen dat het nog een maand duurt haha

Precies dit heb ik ook. Dezelfde soort droom komt terug en dan draait de 31e altijd op niks uit. Te laat met vuurwerk bestellen, of door omstandigheden het niet kunnen ophalen. Komt maar een enkele keer voor dat het een leuke droom is..

Naarmate oud & nieuw dichterbij komt zo medio december, lig ik er juist eerder wakker van dan te dromen :bonk:

Ja één keer gehad. Droomde dat ik de volgende dag wakker werd en zowaar het nieuwjaar gemist had, zag overal vuurwerkrommel liggen, en was toen kwaad op mijn broers, omdat ze mij niet wakker hadden gemaakt. Wat een rotgevoel was dat, bah. Maar wat een opluchting zeg toen ik wakker werd.

Vorig jaar voor het eerst niet gedroomd over vuurwerk. Andere jaren altijd wel de laatste dagen van het jaar gedroomd dat ik oud en nieuw gemist had om 1 of andere reden of mijn vuurwerk helemaal vergeten was te halen en alles overal was uitverkocht.

Dromen heb ik niet, maar moeilijk in slaap komen juist wel. Na een demo, verder in het seizoen, dichtbij een festival, na het bestellen enz.

Echt over het vuurwerk dromen doe ik nooit, maar wel een aantal (ondenkbare) scenario's komen voorbij in mijn dromen. Het vergeten om vuurwerk te halen, het in slaap vallen tijdens het 0:00 moment of een andere reden waardoor oud & nieuw in het water viel. Gelukkig zijn de meeste dromen bedrog...

En ik had afgelopen nacht al een droom over vuurwerk.
Mijn broer zei om 1900 op 31december dat ik nog vuurwerk moest kopen, snel in de auto, droom je erover dat je echt heel erg moet om reizen, alles afzoeken voor nog een beetje vuurwerk wat een hell was dat!

Herken het nog wel, vroeger slapeloze nachten, dromen dat je bestelling niet compleet was, dat je wakker werd na sluitingstijd etc. :p
Maar tegenwoordig heb ik daar weinig last meer van, al is het in slaap komen soms nog wel lastig, zeker met de eerste afhaaldag, dan heb je gewoon zin in de dag. Tevens de enige dag dat ik voor de wekker wakker wordt en direct eruit kan stappen. :wink:

Hier toch al een paar keer gedroomd over de ophaaldagen de afgelopen dagen. Gelukkig allemaal positief. Gewoon vast lekker sfeer proeven in mijn dromen.

Afgelopen nacht gedroomd dat ik in een winkel allemaal hele mooie nostalgische dummies tegen kwam voor mijn verzameling. Vandaag bij een winkel langs geweest en het is nog echt gebeurd ook!

Heel gek, maar ik droom de laatste tijd af en tor dat ik een pleidooi in de 2e kamer houdt met argumenten dat ze de verkeerde kant op gaan met het willen verbieden ipv versoepelen. In sommige dromen komt er dan ook uit dat het F3 verbod er dan ook niet komt en zelfs dat we weer vanaf 10.00 uur mogen. Ondanks dat ik me niet te veel wil mee laten slepen in de discussie droom ik dat soort dingen dan weer wel....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan