Dringen in Duitsland..?

maar er wordt toch vooral gecontroleerd bij de grenzland markt die grensovergangen? want daar verkopen ze patronen en vwpistolen

Die kans is inderdaad aanwezig ja. Dat ze bij de grensovergangen toch nog even staan te controleren. :)

maar er wordt toch vooral gecontroleerd bij de grenzland markt die grensovergangen?

de komende 3 dagen echt niet alleen daar hoor...
ze hebben voorgaande jaren ook regelmatig rondom grensovergangen bij Enschede en Hengelo gestaan etc

je kan er gewoon niks van zeggen, het is illegaal dus ze kunnen overal controles houden

ga lekker vroeg,dan loop je de minste kans op controle!
vaak gaan ze pas controleren rond een uur of 11.:bye:
(inside info):wink:

Ze staan er hoofdzakelijk om mensen met patronen/pistolen aan tehouden.
Diezelfde Weco potten worden ook gewoon in Nederland verkocht dus...

nog niemand met ervaringen van dit jaar ??? of ben k een beetje te vroeg daarmee :P

Ben alweer terug (vanmorgen om 7.20 uur was ik aanwezig bij de Lidl in Nordhorn.
Echt helemaal alleen in de zaak:), lekker rustig mijn karretje volgooien en met 5 minuutjes weer buiten, om 8.15 uur was ik weer thuis.:bye:

Ben alweer terug (vanmorgen om 7.20 uur was ik aanwezig bij de Lidl in Nordhorn.
Echt helemaal alleen in de zaak:), lekker rustig mijn karretje volgooien en met 5 minuutjes weer buiten, om 8.15 uur was ik weer thuis.:bye:

Dit jaar dan voor het eerst om 7 uren open of niet? Denk dat de meeste nederlanders dat niet weten want vorig jaar en alle jaren daarvoor was het om openingstijd (8 uur) superdruk met nederlanders.

Dit jaar dan voor het eerst om 7 uren open of niet? Denk dat de meeste nederlanders dat niet weten want vorig jaar en alle jaren daarvoor was het om openingstijd (8 uur) superdruk met nederlanders.

nee hoor de lidl was vorig jaar ook al om 7.00 uur open, alleen de aldi gaat inderdaad pas om 8.00 uur open. Daar ben ik niet geweest omdat ik het aanbod dit jaar slecht vindt

zo weer terug from germany. bij de aldi ging t vlekkeloos. mooi lijtje in kunnen vullen. stukje verder in de winkel karretje afgeven en iets verderop kon je hem gevuld terug krijgen. dus was goed te doen

nee hoor de lidl was vorig jaar ook al om 7.00 uur open, alleen de aldi gaat inderdaad pas om 8.00 uur open. Daar ben ik niet geweest omdat ik het aanbod dit jaar slecht vindt

Ik was toch even nieuwsgierig en heb het nagekeken. Vorig jaar en het jaar ervoor was de openingstijd gewoon om 8 uur. Traditioneel staat er dan een rij nederlanders voor de dichte deur te wachten. (nodhorn)
Op een foto van mijn kassabon staat openingstijden 8:00 tot 20:00 uur

Dit verklaart dus waarom jij zonder een rij lekker kon shoppen. Dit heb ik de afgelopen 7 jaar bij de lidl nog niet gehad. (lidls dicht aan de grens)
Dit jaar voor het eerst niet naar duitsland, jammer, ik had voor de verandering dit wel eens willen meemaken "rustig shoppen" :D

Jammer, ook ik dacht dat de openingstijden 8 uur waren. Heb slechts 1 Dragon Fire kunnen bemachtigen :( wel een batterij alligators daarentegen en de big crackles ;)

Zo nu nog twee nachtjes slapen en dan kunnen we de straat op en maken we er wat moois van :D

Bij de Lidl en Aldi werken ze nu met bestelijsten.
Het gaat nu net zoals in Nederland,waardoor geen gedrang meer nodig is en toch je spullen krijgt.

Bij de Lidl en Aldi werken ze nu met bestelijsten.
Het gaat nu net zoals in Nederland,waardoor geen gedrang meer nodig is en toch je spullen krijgt.

Kan je dit toelichten? hoe gaat dit in z'n werk? wel vreemd want Krommie hierboven zegt "lekker rustig mijn karretje volgooien".

Kan je dit toelichten? hoe gaat dit in z'n werk? wel vreemd want Krommie hierboven zegt "lekker rustig mijn karretje volgooien".

Nou ik was vanmorgen (zoals eerder vemeldt) bij de Lidl, maar daar waren echt geen bestellijsten hoor, alles lag daar nog gewoon in de schappen hoor:)

Vanochtend om 6:15 uur vertrokken. Eerst naar de Aldi in Rees, daar werden bij mij de Reno`s uit mijn doos getrokken terwijl ik naar mijn karretje loop. Daarna bij de Lidl probeerde ze het zelfs uit mijn doos te trekken. Gelukkig was hij al goed gevuld. Toen naar de Norma voor de Tanz der Vampire. Wat denk je? Winkel helemaal leeg dus heerlijk kunnen vullen. Ook nog een Heavy Metal erbij.

Daarna nog naar de Aldi voor de Phoenix. Ben er bij 4 geweest, en heb er nog 6 in totaal kunnen krijgen. Dus dat wordt knutselen vanavond om het door te lonten.

Al met al geslaagd, alleen had niet verwacht dat het zo zou zijn dat ze het uit je doos of karretje pakken.

Voor degene die nog gaan, succes en bij Nijmegen de grens over je ziet er geen controle

Hallo mannen,

Net terug uit Duitsland.
Lidl in Emmerich, heel hard doorgereden, wat een drukte!!

Doorgereden naar de Aldi in Reese, hhheerrlijk!!!!
Erg rustig en alleen het pijlenpakket "Rio"en de casablanca waren niet meer op voorraad.

De Reno en de Phoenix waren er genoeg.
Verders nog Toronto en het Venezia assortiment meegenomen.
Wij waren er rond 09.30 uur.

Daarna naar de""Real" geweest in Reese.
Hier verkopen ze dus ook 500-grammers!!!
Maar een assortiment van ongeveer 20 leuke potten/cakes.
Erg leuk om hier te shoppen en ook weer erg rustig.

Daarna nog in een hele kleine Lidl geweest.
Waar??? Erg verscholen tussen alle huizen.

Hier was wel al het e.e.a. uitverkocht.
Gewoon terug over de snelweg, geen probleeem, geen politie gezien de hele ochtend.

Ik ben naar Kleve (Kleef) geweest, was redelijk druk bij de aldi (9 uur) en je kon een bestellijst invullen. Dan moest je die afgeven met je karretje en dan moest je wachten en laadde ze het vol. heel makkelijk en geen getrek en geduw voor vuurwerk.
Daarna naar lidl gereden. Was het wat drukker. Een man vulde steeds aan en mensen trokken het al zowat uit zijn karretje. Gelukkig de Alligator kunnen pakken en de Laser
Daarna via de A12 (Gelderland) teruggereden en geen politie gezien.
Ik heb gelukkig mijn vuurwerk binnen:D

Bestel lijst van de Aldi.
GroteFoto-DYYWNDVA.jpg

GroteFoto-6FIX8ISG.jpg

Back
Bovenaan