Dringen in Duitsland..?

hier ook geweest.. half uurtje duitsland in.. 4 supermarkten langs elkaar met weco, nico, keller en helios.. flink inkopen gedaan..

ben ook geweest mijn god wat was het druk was haast niks meer te krijgen heb toch nog aardig wat kunnen scoren gelukkig :angel:

In Bocholt zijn 5 Aldi's en bij de eerste Lowik was het meteen raak.
Ik kon zo een kiste (omdoos) krijgen van de Phoenix (12 x 25 carat), en dit heb ik aangevuld met de Reno's en Phoenixen die er nog lagen.
Een half overspannen meisje bleef maar bijvullen en keek wat gestresst voor zich uit. Ik was de een van de eerste Nederlanders die ze vandaag zag (14.00).
Gelijk maar weer terug gereden via dezelfde route, want dan is de kans op controle niet zo groot.

Ik was bij de Aldi, Lidl en REWE geweest vlak over de grens bij Sittard-Geleen. Helaas hadden ze de Alligator niet meer bij de Lidl en het Jupiter Asortiment. Wel heb ik bij de Aldi een aantal phoenix en andere cakes weggekaapt. Op de terugweg nog bij de Schlekker gestopt en daar hadden ze ook nog leuk spul. geen controle!

Was vanmiddag ook in Bocholt, Lidl was praktisch niets meer te krijgen, werd ook niet meer bijgevuld (morgen weer volgens een van de medw). Naast de Lidl was de Aldi, in begin was er weinig maar werd regelmatig bijgevuld zodat ik met een bijna compleet lijst ( New Orleans hadden zij jammer genoeg niet) verder ging naar Rhede voor Lidl. Hier kon ik nog een paar Dragonfires en Big Crackles scoren, helaas geen Alligators meer. Had geen zin meer om verder te rijden voor een Alligator, ben weer huiswaarts gekeerd.

Parlak

Vanmorgen bij de Lidl in Uelsen geweest. 7.15 uur vertrokken en iets voor 8.00 uur daar. Ik dacht dat de winkel om 8.00 uur open ging, maar helaas. Het meeste was al weg. Rond 8.45 zou een nieuwe lading komen. Het werd steeds drukker in de winkel en er ontstond een sfeer van: Grijpen wat je grijpen kan ....
Heb hier maar niet meer op gewacht. Het zal me niet verbazen als er om gevochten is :bonk:
Heb een pijlenpakket, een paar Uranus potten in de kar gegooid en ben maar naar de Grenzlandmarkt gereden. Wel wat duurder, maar heerlijk rustig.
Volgend jaar toch maar proberen op de 30ste of 31ste. Misschien dat dan de eerste hoos van mensen geweest is. Overigens: Geen duitser gezien, en daarmee bedoel ik ook de politie :D:p

Ik heb genoeg gescoord! In de aldi was bijna alles uitverkocht maar bij de zaken lidl, trinkgut en plus nog wat kunnen scoren :) Hier mijn collectiefoto's met duitse potten.

Groeten :)

Laatst bewerkt:
ik weet wel wat ik volgend jaar doe verder duitsland in iedereen was gefrustreerd daar hing geen lekker sfeertje.

wel ***lig als je 2,5-3 uur staat te wachten en je hebt niks
heb gelukkig nog zat kunnen scoren,maar voor veel mensen was het een teleurstelling helaas

Kunnen scoren bij de Aldi/ Lidl
4x Reno slechts (Thanks to Lev-he haha)
8x Phoenix
30 x Aligator
2 x Dragon Fire
10 x Mystic Castle
10 x Seatle (voor moeders de vrouw)
4 x Fantasy Island

Bij de Lidl was btw geen sterveling te bekennen...lekkurrrr

aldi nordhorn ging nog wel kwa drukte.
vind dat de aldi-sud meer keuze heeft en mooier.
mjah dat is helaas eindje rijden voor mij

grtzz

Jaja........met die Reno,s van jou kan je een komplete landingsbaan
voor een boeing 747 mee creeren:)

goede grap man!

wees gewoon allemaal niet zo dom en rij 2 km verder dan de grensplaats. je zou toch zeggen dat mensen er wat van moeten leren?

maargoed moet je zelf weten als je graag wilt matten om een paar potten, ook prima natuurlijk.

Ook ik hem mn karretje aardig weten te vullen. Ik was in Kalkar,heerlijk rustig.Bij de aldi, was al veel weg, maar toen kwam je jonge dame vrolijk en keurig met handschoentjes aan met een doos waar weco op stond aanlopen. en dat ging zo een keer of 6 op en neer. Ik was de enige die daarop stond te wachten. En ook de Trink Gut in Kalkar was nog rijkelijk gevuld. Daar heb ik een paar terminators vandaan, al zijn die wel 2.50 duurder dan vorig jaar. Aguila hadden ze ook nog zat. prima ochtendje dus

rond kwart voor 5 was ik in Kaldenkirchen, Aldi en de Lidl lekker tegenover elkaar haha, bij de Lidl was het best druk en waren er een paar dingen op, maar er was nog genoeg.
Bij de Aldi moest je een lijst invullen en dan kreeg je het, moest je bij de kassa betalen. Van alles was er genoeg en niks was op.

Misschien een domme vraag maar ik heb potten waar op verschillende plekken een lont zit, moet ik die tegelijk afsteken?(dit was de eerste keer dat ik duitse potten kocht daarom die vraag)

rond kwart voor 5 was ik in Kaldenkirchen, Aldi en de Lidl lekker tegenover elkaar haha, bij de Lidl was het best druk en waren er een paar dingen op, maar er was nog genoeg.
Bij de Aldi moest je een lijst invullen en dan kreeg je het, moest je bij de kassa betalen. Van alles was er genoeg en niks was op.

Misschien een domme vraag maar ik heb potten waar op verschillende plekken een lont zit, moet ik die tegelijk afsteken?(dit was de eerste keer dat ik duitse potten kocht daarom die vraag)

reserve lont. als het goed is zie je het 2e lont opbranden als de cake is afgelopen ( het is dus eigenlijk maar 1 lont)

Jaja........met die Reno,s van jou kan je een komplete landingsbaan
voor een boeing 747 mee creeren:)

Haha hans helaas moest ik mijn buit ook nog delen met m'n vader. Gelukkig kon je je tekort aan Reno's goed aanvullen met de hoeveelheid Mystic Castle's haha.
Nog hartelijk dank voor het karton Silver Salutes.

Back
Bovenaan