Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
maar er wordt toch vooral gecontroleerd bij de grenzland markt die grensovergangen?
nog niemand met ervaringen van dit jaar ??? of ben k een beetje te vroeg daarmee![]()
Ben alweer terug (vanmorgen om 7.20 uur was ik aanwezig bij de Lidl in Nordhorn.
Echt helemaal alleen in de zaak, lekker rustig mijn karretje volgooien en met 5 minuutjes weer buiten, om 8.15 uur was ik weer thuis.
![]()
Dit jaar dan voor het eerst om 7 uren open of niet? Denk dat de meeste nederlanders dat niet weten want vorig jaar en alle jaren daarvoor was het om openingstijd (8 uur) superdruk met nederlanders.
nee hoor de lidl was vorig jaar ook al om 7.00 uur open, alleen de aldi gaat inderdaad pas om 8.00 uur open. Daar ben ik niet geweest omdat ik het aanbod dit jaar slecht vindt
Bij de Lidl en Aldi werken ze nu met bestelijsten.
Het gaat nu net zoals in Nederland,waardoor geen gedrang meer nodig is en toch je spullen krijgt.
Kan je dit toelichten? hoe gaat dit in z'n werk? wel vreemd want Krommie hierboven zegt "lekker rustig mijn karretje volgooien".