Dringen in Duitsland..?

en dat is je eerste post hiero? :applause:

on-topic trouwens:
sinds een jaartje rijden wij altijd wat verder Duitsland in..
dat gedring en geduw is leuk voor keertje, maar liever pak ik op m'n gemakje de winkelwagen vol met cakes die ik wil, in plaats van pakken wat je pakken kan tussen allerlei Hollandse tokkies

Nordhorn is toch ook wel redelijk druk vaak, of valt dat wel mee?
Misschien is dat voor ons ook wel een goed alternatief.
Sowieso schrijf ik altijd meerdere adressen op, Tomtom mee, en lekker karren :)

hahaha ja nordhorn kwamen we in wij na de aldi toe ...
echt niks meer ....
ja alleen nederlanders eromheen te kwijlen...hahaha
maar ik wist er nog 2..wwij na een andere aldi toe met de lidl aan de andere kant...en echt geen 1 nederlander...raar maar waar...en zo heerlijk rustig je karretje vol gooien...kan echt niet wachten tot het weer zo ver is....

en dat is je eerste post hiero? :applause:

on-topic trouwens:
sinds een jaartje rijden wij altijd wat verder Duitsland in..
dat gedring en geduw is leuk voor keertje, maar liever pak ik op m'n gemakje de winkelwagen vol met cakes die ik wil, in plaats van pakken wat je pakken kan tussen allerlei Hollandse tokkies

ach,vorig jaar sloegen ze elkaar op hun bek in kleve;ik schaamde me op dat
moment dood dat ik een nederlander was.
politie er bij en zo.dan spoor je toch niet helemaal,toch?

Nee, sommige lui kunnen zich echt niet gedragen. Triest volk.
Ook potten uit andermans karretje gappen hoorde ik wel eens. Tokkies...
Daarom zeg ik, lekker iets verder en dan een rustige winkel opzoeken :)

Ze worden helemaal gek die Nederlanders. Vorig jaar was het waanzin idd! :bonk:

Die gast die het spul uitpakte kiepte een doos om, maar de potten raakten het rek nog niet of alles was weg. Net pirahna's op een bloederig kippetje.

Maar goed die gast had zich met die doos nog niet van de palletwagen weggedraaid of daar werden de dozen ook al opengetrokken :shocked:

Ik had op een gegeven moment nog ruzie met een vrouw die aan mijn spullen begon te trekken! Helemaal gek dat volk. :frusty:

Ook ik ga dit jaar verder Duitsland in. Weet alleen nog niet waarheen... moet nog ff Googlemappen :cool:

Moet je in een lidl de 29e staan, ik bedoel : als je een dag later zou gaan is alles al weg of valt dat wel mee ?

Word gewoon opnieuw aangevuld dus 29, 30 of 31 maakt niet uit. Je moet het net treffen met aanvullen.

ik ga elk jaar naar duitsland. maar dan heel erg diep duitsland in ik denk al gou 3 a 400 km vn de grens af. ivm verblijf plaats etc.
maar dit jaar ff anders. ik wil eigenlijk eerst naar beverwijk bij Hollandivani en daar vanuit naar duitsland. ong 10 a 11 uu ben ik ong ik duitsland maar zou dat een goed idee zijn of verstandig om eerder te gaan?
Ik wil het zo snel mogenlijk kopen:P
Maja, 1 maal Vw zien is nooit meer weg daaro haha:P
Mijn budget voor vuurwerk is dit jaar erg hoog dus vandaar ff bezoekkie duitsland:D ''belgie heb ik al gehad''
Maar ik hoor wel.

Ik zou wel een lijstje mee nemen want anders sta je in die winkel en weet je niet wat je moet hebben. Als je het gelijk opnoemd wat je wilt hebben krijg je vaak ook wat leuks mee!

Mijn ervaring is dat als je eenmaal in de winkel staat je bijna geen tijd hebt om op je lijstje te kijken. Je moet graaien wat je graaien kan haha.
Ik ga eerst voor de reno's en grijp zoveel ik kan. Als ik dan teveel heb dan kan ik ze altijd nog terug leggen.
In de tussentijd dat ze weer vuurwerk uit het magazijn gaan halen kan ik altijd nog op mijn lijstje kijken.

Mijn ervaring is dat als je eenmaal in de winkel staat je bijna geen tijd hebt om op je lijstje te kijken. Je moet graaien wat je graaien kan haha.
Ik ga eerst voor de reno's en grijp zoveel ik kan. Als ik dan teveel heb dan kan ik ze altijd nog terug leggen.
In de tussentijd dat ze weer vuurwerk uit het magazijn gaan halen kan ik altijd nog op mijn lijstje kijken.

Dat doe ik ook, meestal pak ik kartonne aan vanuit het magazijn, haal er 2/3/4 potten uit en de rest laat ik op de grond liggen :rolleyes:

Ja,

om het mooiste er tussen
uit te halen? dat is natuurlijk niet verwondelijk met zulke prijzen!

Laatst bewerkt door een moderator:
Vechten om vuurwerk bij de Duitse grens

Vanaf aankomende dinsdag trekken veel Nijmegenaren er op uit om Duits vuurwerk in te slaan. Het grote prijsverschil trekt vele mensen uit de regio naar Aldi’s en Lidls net over de grens. De parkeerplaatsen van de supermarkten staan deze dag vrijwel geheel vol met auto’s uit Nederland. Mannen en jongens duwen, schreeuwen, en worstelen zich een weg naar het magazijn waar medewerkers een partij vuurwerk proberen uit te pakken. De pijlen en potten worden bij de medewerkers uit de handen gegrist en in gereedstaande boodschappenwagen gelegd. Duits vuurwerk zonder Nederlandse gebruiksaanwijzing is hier overigens illegaal. Wie betrapt wordt staat 500 euro boete te wachten. Controle op invoer van het Duitse vuurwerk is er nauwelijks, de grenscontrole is er meer op uit om importeurs van Duits vuurwerk op te sporen.

Vuurwerk kopen in Duitsland kan net zoals in Nederland pas vanaf 29 tot 31 December

http://www.nijmegenleeft.nl/nieuws/vechten-om-vuurwerk-bij-de-duitse-grens/6159/

Back
Bovenaan