Dringen in Duitsland..?

Ik ben in DE geweest en het is zekers wel mooi vuurwerk. Ik heb daar ook wat gehaald alleen niet bij Aldi of Lidl maar bij een andere zaak. Die mooie potten van Weco kosten daar geen ene drol. :D

Ik ben in DE geweest en het is zekers wel mooi vuurwerk. Ik heb daar ook wat gehaald alleen niet bij Aldi of Lidl maar bij een andere zaak. Die mooie potten van Weco kosten daar geen ene drol. :D

Het zou wel informatief zijn als je de naam van die zaak nog weet en hier in het forum doorgeeft.
Alvast bedankt.:wink:

Het zou wel informatief zijn als je de naam van die zaak nog weet en hier in het forum doorgeeft.

Je bent mij net voor Sisser. Ook ik zou dat graag willen weten.
Gaarne een oproep aan iedereen indien mogelijk om als je voorgaande jaren goedkoop boodschappen hebt gedaan om de naam en adres van de winkel te vermelden.
Thanks
:thumbup:

Overal zijn de prijzen zo goed als gelijk rond de grens ;) zitten een paar dubbies verschil tussen en aangezien je het overal kunt kopen daar

Ik weet het niet meer maar zal vanavond ff aan een kennis vragen. Ik post iets zodra ik het weet :bye:

Laatst bewerkt:
Hier komt het :

Fliesenparadies
Tackenweide (nummer onbekend)
Industriegebied Kleve
Duitsland.

Routebeschrijving : Je rijdt via de A12 in NL de A3 in DE in. Die moet je volgen tot aan afslag 3 (Emmerich). Daar ga je er af. Na de afslag links de B220 Klever Strasse op. Dan rijdt je door tot je het tankstation aan de rechterhand hebt , daar moet je linksaf de K16 Weseler Strasse op. Die volg je totdat je weer een tankstation aan de linkerhand ziet , daar ga je rechtsaf de Dechant-Sprunken-Strasse op. Daar ga je de eerste straat rechts (Tackenweide) op. Aan het eind links afslaan en dan zit hij aan de linkerkant.

Succes !!

Zorg wel dat je er vroeg bij bent in Kleve he moontan.
Houd er nooit zo van om voor m'n vuurwerk te moeten staan duwen en trekken.
Die 10 km verder Duitsland in maken ook niets uit en je komt in een hele andere wereld zonder Nederlanders ;)

En de prijzen schelen bijna niets, toch kan je het beste de lidl en aldi's ingaan, de kleine winkeltjes die je tegenkomt zijn vaak wel wat duurder maarja kunt altijd nog zien daar he.

Groeten Roel.

Laatst bewerkt:
Zoals Roel al zei : zorg idd dat je vroeg bent bij die ene zaak in DE. Wij (me pa en ik)gingen de 28e eerst het NL vuurwerk ophalen en toen om 09:30 naar DE. Om 11:00 reden wij NL in en zagen we dat de politie alles voor het controleren aan het klaarzetten waren. Dus wij werden gelukkig nog niet gecontroleerd. Wel stond er al een motoragent maar die gebaarde dat we door moesten rijden. Dus door het oog van de naald :wink:

Die 10 km verder Duitsland in maken ook niets uit en je komt in een hele andere wereld zonder Nederlanders ;)

En de prijzen schelen bijna niets, toch kan je het beste de lidl en aldi's ingaan, de kleine winkeltjes die je tegenkomt zijn vaak wel wat duurder maarja kunt altijd nog zien daar he.

Groeten Roel.

In die ene zaak waar wij waren hoefde je niet te duwen en te trekken , het was een kwestie van winkelwagentje pakken en rustig lopen want er was bijna niemand. De pijlenpakketten en potten stonden gewoon op planken in rijen , wat dus wel makkelijk met pakken was. Wel een advies voor als je erheen gaat : Koop GEEN Pijlenpakketten want die zijn absoluut flut. Me pa had ook een pijlenpakket met grote , dikke pijlen. Ze zagen er groot en mooi uit maar het effect was in een woord : WAARDELOOS............ :mad:

Groeten Roel.

Dank je voor de tip Roel. Ik neem je advies over. Roel heb jij nog tips voor mij (ons) voor potten waarvan de prijs/kwaliteitsverhouding goed liggen?
Fast en Furious is al bekend. Weet jij nog meer?

Grimberghski: Er is dus wel contrôle? Daar heb ik nooit van gehoord..Ik ken aardig wat mensen in mijn omgeving die naar Duitsland gaan, nog nooit is er een opgepakt.

Kan liggen aan jou woonplaats, als de Duitse grens dichter bij is dan de Belgische zal de plaatselijke politie sneller controleren dan elders, waar de Belgische grens dichterbij is.:wink:

En oja de pijlen, ik gaf al eerder aan in dit topic dat je alleen de pijlen met beschrijving: "Neue Kugeltechnik mit Doppelschlag und Bombenfülling!" moet nemen. (Heerlijk, als de Duitse taal over vuurwerk gaat:cool: )

De andere pijlen zijn inderdaad flut, er komt enkel wat vuur uit. Maar deze pijlen zijn zeer goed! Sommigen hebben 2 bursts (echter 1 grote en 1 kleine) en andere pijlen hebben gewoon een groot boeket. De prijs zit ook wel mee:rolleyes:

Edit: Ik wist het:) ik heb nog 2 filmpjes gevonden, die ik van een vriend heb gekregen.
http://video.google.nl/videoplay?docid=396293484806222488
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8121366206844515826

Laatst bewerkt:
Grimberghski: Er is dus wel contrôle? Daar heb ik nooit van gehoord..Ik ken aardig wat mensen in mijn omgeving die naar Duitsland gaan, nog nooit is er een opgepakt.

Kan liggen aan jou woonplaats, als de Duitse grens dichter bij is dan de Belgische zal de plaatselijke politie sneller controleren dan elders, waar de Belgische grens dichterbij is.:wink:

En oja de pijlen, ik gaf al eerder aan in dit topic dat je alleen de pijlen met beschrijving: "Neue Kugeltechnik mit Doppelschlag und Bombenfülling!" moet nemen. (Heerlijk, als de Duitse taal over vuurwerk gaat:cool: )

De andere pijlen zijn inderdaad flut, er komt enkel wat vuur uit. Maar deze pijlen zijn zeer goed! Sommigen hebben 2 bursts (echter 1 grote en 1 kleine) en andere pijlen hebben gewoon een groot boeket. De prijs zit ook wel mee:rolleyes:

Edit: Ik wist het:) ik heb nog 2 filmpjes gevonden, die ik van een vriend heb gekregen.
http://video.google.nl/videoplay?docid=396293484806222488
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8121366206844515826

Ja , er is zeker controle. Als je vroeg bent valt het wel mee maar later dan wordt het meer. En ja , kwoon in Arnhem dus is wel dicht bij de grens....

Dank je voor de tip Roel. Ik neem je advies over. Roel heb jij nog tips voor mij (ons) voor potten waarvan de prijs/kwaliteitsverhouding goed liggen?
Fast en Furious is al bekend. Weet jij nog meer?

Tja Moontan eigenlijk kan je geen miskopen doen kwa potten in Duitsland.
Reken er wel op dat de 100 shots blokjes niet veel voorstellen voor dat geld.

Ik heb eigenlijk alle potten van de aldi en lidl gehad en ze waren stuk voor stuk super.
Al vind ik het verschil in prijs met bijvoorbeeld de fast en furious en de dragon fire best veel terwijl de fast and furious niet egt onder doet in de effecten.

De meeste duitse potten hebben ook mixed effects wat ook erg mooi is.
Mijn mening: laat de 100 shots blokjes staan, dan kan je net zo goed romeinse kaarsen nemen.
De meeste pijlen zijn waardeloos, maar er zitten ook genoeg pijlen met dubbele lading bij, 2 effecten dus, dat staat op de pijlen zelf dus die heb je zo gevonden:)
Verder kan ik je alle blokjes bij de aldi en lidl aanbevelen, ook de fonteinen daar vind ik niet tegenvallen.

Groeten Roel.

Tja Moontan eigenlijk kan je geen miskopen doen kwa potten in Duitsland.
Reken er wel op dat de 100 shots blokjes niet veel voorstellen voor dat geld.

Ik heb eigenlijk alle potten van de aldi en lidl gehad en ze waren stuk voor stuk super.
Al vind ik het verschil in prijs met bijvoorbeeld de fast en furious en de dragon fire best veel terwijl de fast and furious niet egt onder doet in de effecten.

De meeste duitse potten hebben ook mixed effects wat ook erg mooi is.
Mijn mening: laat de 100 shots blokjes staan, dan kan je net zo goed romeinse kaarsen nemen.
De meeste pijlen zijn waardeloos, maar er zitten ook genoeg pijlen met dubbele lading bij, 2 effecten dus, dat staat op de pijlen zelf dus die heb je zo gevonden:)
Verder kan ik je alle blokjes bij de aldi en lidl aanbevelen, ook de fonteinen daar vind ik niet tegenvallen.

Groeten Roel.

Grote klasse Roel je informatie. Hardstikke bedankt.
Zeer bruikbare informatie.
Is het toegestaan dat ik een topic ga aanmaken speciaal voor Duitse potten?
Mischien wel handig voor alle members hier.
Ik wil dan in het topic noemen:
Naam artikel en merk
Prijs
eventueel foto/filmpje hiervan

Als ik bijvoorbeeld in dat topic een filmpje plaats van een batterij moet ik dan ook de bron vermelden?

Ja Moontan. Vooral doen.
Dat is nogal een stuk overzichtelijker:wink: Vindt namelijk dat er relatief weinig te vinden is over Duits vuurwerk, terwijl het toch de moeite waard is om een kijkje te nemen.

Ga je gang moontan, bronvermelding is alleen inderdaad wel even nodig. :wink:

Gaan we hier verder over de verkoop zelf. :)

Back
Bovenaan