[Driesprong Vuurwerk] Ultimate Prof Box 144's

Deze toch maar besteld voor die 71 euro. Mooie prijs kwaliteit verhouding voor deze tijd.

Iemand deze geschoten? Ik had 'm besteld voor 21/22 maar vanwege het verbod geannuleerd. Ben toch wel benieuwd hoe deze in werkelijkheid was

Iemand deze geschoten? Ik had 'm besteld voor 21/22 maar vanwege het verbod geannuleerd. Ben toch wel benieuwd hoe deze in werkelijkheid was

Was er zeer verbaasd over. Vond hem echt lekker rammen. Zou hem voor 70 euro zo weer kopen.

Ik had er 2 deze oud & nieuw en heb ze tegelijkertijd geschoten. Wat. Een. Geweld.
Voor €70-€75 komen er volgend jaar weer 2. Oprecht een goeie rambak.

Ja ik, was echt een dikke bak. Zal hem even uploaden! Was trouwens wel heeeeeel anders dan bovengenoemde video's van de 'omlabeling'.

Had hem ook als aller aller laatste bewaard om nog ff te genieten van een sierlijke box. Maar kwam ff van een kouwe kermis (in goede zin) thuis. Denk dat de hele straat weer rechtop in bed zat.

Ok das aardig gek idd, die techno v is dan ook niet echt bepaald een omlabeling.
Het is wel een rammer, maar ik ben niet echt een crackling fan, zou hem dan echt voor de kleuren nemen. Thanks voor het delen

Schrok ook van het gebrek aan kleur...was nu een soort Transbomber, maar dan met blauwe sterren tussen de crackling door ipv rode...Ach, voor die 70,- euro op zich prima. Burst en spreiding van de eerste cake viel een beetje tegen, maar dat kon wellicht ook door de wind komen.

Ja, dit viel wel een beetje tegen eigenlijk.
Had hem besteld na aanleiding van de product video.
Een kleurenbak! Maar was duidelijk anders, zo goed als geen kleur.

Door de harde wind staat deze box helaas niet goed op film maar vond hem erg leuk! Als je van crackling en blauw houd is dit zeker een aanrader!
Als deze dit jaar weer tekoop is dan neem ik hem zeker weer mee :)

Zat mijn films terug te kijken en kon deze al niet plaatsen.
Naar aanleiding van jullie films gelukkig wel ;)
Ondanks de andere effecten vond ik deze prima meekomen.
Ben zelf redelijk fan van crackling dus kwam me mooi uit onverwachts.

Hoe is de crackling vergeleken met de echte Transbomber? Of is dit bakje gelijkwaardig met de Transbomber met alleen het kleurverschil blauw in plaats van rood?

Back
Bovenaan