Hoeveel kilometer rijd jij ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Qua vuurwerkbestellingen is het vaak niet meer dan 25 kilometer. Qua demo's/shows enzovoorts rijd ik desnoods van Gouda naar Kalkar. En qua de laatste 3 dagen, dat hangt van extreem veel situaties af, maar laten we zeggen, op de 31e tank ik altijd eventjes me auto vol, en op 2 januari weer.

Vorig jaar +/- 650km het jaar ervoor was het +/- 900km en moet zeggen dat die 650 mij een stuk beter beviel :p Verwachting voor dit jaar is weer rond die 650km hoop niet dat het meer word dan dat want zoals als eerder benoemd hebben we dit jaar wel een dag minder :cry:

Dit jaar ongeveer 900km. Voor het eerst zoveel rijden.. Ben benieuwd hoe ik het ga ervaren inclusief alles voorbereiden.

Zal ook dit jaar weer rond de 800 km worden... Best veel, maar het zijn de mooiste kilometers van het jaar!

Vorig jaar retourtje richting Helmond. Dat is een kleine 75 km enkel. Dit jaar vanwege corona ga ik proberen maar 1 winkel te bezoeken en dat word dan hetzelfde als vorig jaar. Retourtje Helmond.

350 kilometer, vind ik wel zo netjes. Twee jaar geleden was dat nog ruim 1000 over 2 dagen.

Dit jaar staat er ongeveer 980km op de planning, vooral wegens een extra 300km gezien ik qua ophaaltijden het niet met elkaar kon combineren. Vorig jaar pakte dat beter uit... Maar toen had ik meer winkels dus zal ook wel rond zoiets hebben gezeten. Wel balen dat dit jaar 1 dag minder tussen zit, wordt meer gedoe dit jaar. En vorig jaar al zo weinig geslapen voor oud&nieuw, met de spanning en alle vreemde ophaaltijden.

Volgend jaar gewoon strakker kiezen en het daar bij houden.

Een hele hoop km's. Hoeveel dat weet ik pas de 31ste. Probeer het tegenwoordig wel iets dichter bij huis te zoeken. Ik vind het heerlijk om gewoon 3 dagen vuurwerkwinkels te bezoeken dus dan tikt het wel aan.

Ligt er een beetje aan waar ik allemaal ga bestellen, nog niet alle winkels zijn open waar ik normaal mijn vuurwerk haal. Maar ik denk ergens tussen de 20 en 50 km.

Mooie aanpassing, lekker om die km te maken die dagen. Gaat niets tegen dat gevoel op.

Ik ga 960km rijden om hier vuurwerk te halen (en blijf daar in de buurt een weekje skiën) :p

Veel respect voor alle kilometers van iedereen hier, soms bijna net zo ver als een auto vakantie.

Door het geweldige verhaal van Niels en zijn vele kilometers in het verslag ben ik benieuwd of inmiddels al meer de kilometers voor dit jaar concreet hebben.

Het is eigenlijk nooit echt volledig te plannen, zo lekker om tussendoor nog even een ritje te maken en wat losse spullen bij te halen. Maar de ervaring leert dat het er 800+ zijn per jaar. Wel heel erg benieuwd naar de mogelijkheden om zomaar ff een winkel in te stappen voor de sfeer met die maatregelen tegen die tijd, dat kan een verschil maken natuurlijk.

Aangezien de collectie wel rond is heb ik voor mezelf een kaartje gemaakt met alle 7 winkels waar ik in 2 dagen langs ga. Enige wat ik ga/kan combineren ivm tijd en kilo's is Coppelmans Valkenswaard met Orthen en de 2e dag Valk met Holten. Goed voor 800km in 2 dagen.

20201010_094115.jpg

Wederom als altijd luttele kilometertjes fietsen. Verste kan weer Haren worden voor een Lesli-fontein, en Hoogkerk voor Funke en ander klein spul dus max een 8km maal 2. Het is wel weer een stuk of 6 winkels bijlangs, met soms goedgevulde kar achter de fiets, dus de pootjes zullen het 29e wel weer voelen :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan