Drie Gezusters

Ik heb een ander idee. Kunnen wij geen “ loden Loekie “ in het leven roepen als freaks? Voor het slechtste vuurwerk product van afgelopen jaar. Het loden Lontje ?

Dat is eigenlijk zo gek nog niet. Wel jammer dat we de winnaar al hebben.

Als dit trio cakes daadwerkelijk zo slecht presteert, maar in de straat wel doet wat het moet doen zoals op de video, is het dan eigenlijk wel het slechtste product? :p

Als dit trio cakes daadwerkelijk zo slecht presteert, maar in de straat wel doet wat het moet doen zoals op de video, is het dan eigenlijk wel het slechtste product? :p

Jaja, vergeet niet dat we op de video waarschijnlijk opgevoerde samples zien :shocked:

Ik heb een ander idee. Kunnen wij geen “ loden Loekie “ in het leven roepen als freaks? Voor het slechtste vuurwerk product van afgelopen jaar. Het loden Lontje ?

Ik ben hier oprecht groot voorstander van. Goed idee!

Hier ga ik niets meer aan toe kunnen voegen. Sneu voor de huisvader die denkt een leuk stukje vuurwerk voor z’n zoontje te hebben gekocht. Biedt Lesli hier ook gratis slachtofferhulp aan bij de verkoop van dit vuurwerk?

Deze heeft toch gewoon een prijs van €30, omdat het gratis vuurwerk is? Hierdoor denk je: "oh vet veel gratis vuurwerk t.w.v. 30 euro"! Ik neem aan dat weinig mensen deze los zullen kopen.
Vorige jaar hadden ze de baby boom ter waarde van €25,00. Prima klein potje(op video), maar ook zeker geen €25,00 waard.

Wat zijn jullie allemaal ontzettend verwende krengen zeg! 35 jaar geleden was dit huge!

Fijn om te weten dat jij nog geen commerciële zenders op tv hebt, rond rijd in een opel c kadett en alleen bent te bereiken op je huistelefoon. Vind het wel raar dat je wel op het internet komt, dat was er namelijk 35 jaar geleden ook niet :devil:

Fijn om te weten dat jij nog geen commerciële zenders op tv hebt, rond rijd in een opel c kadett en alleen bent te bereiken op je huistelefoon. Vind het wel raar dat je wel op het internet komt, dat was er namelijk 35 jaar geleden ook niet :devil:

Zo'n 35 jaar geleden had je idd deze effecten in de multishots zover die er waren. Was niet zo veel aanbod in. Het zat in de dure sierpakketten,of je betaalde er gemiddeld een tientje (guldens) voor los.
Het is gewoon een mager product.

Ik zat gisteren toevallig even een mandje te vullen met wat Funke fonteinen, toen deze set er ook opeens bij kwam.
Nadat ik het filmpje had gezien schrok ik, met name dat deze set daadwerkelijk los te koop is voor € 30,-! :rolleyes:

Een ontwetende klant ziet "3 cakes in een box" en denkt voor € 30,- wat leuks in huis te halen, een keer als alternatief van het meterpakket... Die komt echt hiermee echt bedrogen uit. :rolleyes:
Dat het "gratis" weggegeven wordt oke, maar hiervoor deze hoge losse verkoopprijs vragen, is echt te gek voor woorden.

Die klant komt voor deze € 30,- veel beter uit met een:
Mania - Monster Ride
VWT - Freakshow
VWT - Alpha

Hou je zelfs nog € 2,51 over. En leg je vervolgens nog € 5,48 erbij, dan heb je ook nog een setje Funke - Cuckoo Cuckoo fonteinen erbij. (samen totaal € 35,48)

Ik zat gisteren toevallig even een mandje te vullen met wat Funke fonteinen, toen deze set er ook opeens bij kwam.
Nadat ik het filmpje had gezien schrok ik, met name dat deze set daadwerkelijk los te koop is voor € 30,-! :rolleyes:

Een ontwetende klant ziet "3 cakes in een box" en denkt voor € 30,- wat leuks in huis te halen, een keer als alternatief van het meterpakket... Die komt echt hiermee echt bedrogen uit. :rolleyes:
Dat het "gratis" weggegeven wordt oke, maar hiervoor deze hoge losse verkoopprijs vragen, is echt te gek voor woorden.

Die klant komt voor deze € 30,- veel beter uit met een:
Mania - Monster Ride
VWT - Freakshow
VWT - Alpha

Hou je zelfs nog € 2,51 over. En leg je vervolgens nog € 5,48 erbij, dan heb je ook nog een setje Funke - Cuckoo Cuckoo fonteinen erbij. (samen totaal € 35,48)

Maar het goede nieuws is dus: Jij hebt 'm in de straat staan blazen de 31e?

Deze Gezusters stonden ineens gratis op mijn lijstje nadat ik de Snapte?!-box en de Brocade Blaster in de actie had besteld bij mijn plaatselijke Lesli-dealer.
Voor die "30(!) euro" aan gratis vuurwerk bij een bestelling boven de 50eu had ik er wel iets van verwacht. Tot ik de filmpjes zag op het forum hier...

Wij weten wel wat we kunnen verwachten aangezien we onszelf goed inlezen, maar je zou als argeloze huisvader of als beginnend freak (lees: kind) deze maar meepakken als gratis artikel bij een wat kleinere bestelling of voor 3 tientjes in de voor- of losse verkoop. Ik kan me inleven dat deze mensen zich zwaar bekocht gaan voelen. Geef dan 1 wat zwaarder cakeje weg met wat redelijk fatsoenlijke effecten in plaats van dit "bestseller" pakket.

Back
Bovenaan