Naar welk product kijk jij het meest uit ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kijk het meest uit naar de China Böller B - Thunder Crackers van Katan Vuurwerk. Al vanaf begin februari hebben ze mij en met mij velen anderen liefhebbers, warm gemaakt voor dit product. De vraag naar 'nostalgisch vuurwerk' is de afgelopen 2 jaar explosief gestegen en zo worden er op verschillende platformen geregeld foto's gedeeld van al dit moois. Ik denk dat Katan op het juiste moment met dit artikel komt en dat blijkt ook wel, want ze zijn door liefhebbers en daarmee ook de winkeliers al veelvuldig besteld.

De afgelopen maanden zijn er geregeld foto's verschenen en ik ben echt verkocht. Het ontwerp van het label is echt geniaal:
- Het roept meteen een nostalgisch gevoel op.
- Het kleurgebruik spreekt mij erg aan.
- De tekst op het label, met daarop de maatvoering en het woord 'vuurwerk' is wat mij betreft ook een mooie toevoeging. Er staat wat mij betreft niets te veel op en alles doet recht aan de nostalgische uitstraling.
- Het Katan Nostalgia logo, dat is gebaseerd op de klassieke rode logo's zoals men dat vroeger op het vuurwerk zag, vind ik eveneens erg goed en creatief gevonden.
- Ook het backlabel is keurig afgewerkt met een sierlijk kader.

Maar ook het rode papier kan natuurlijk niet ontbreken. En dan het grijslont. Ik had echt niet verwacht dat ik dit nog eens zou zien op de Nederlandse markt. Als ik naar onderstaande foto kijk, dan kan ik niet anders dan zeggen dat het er echt heel erg strak uitziet. Ik kan dan ook niet wachten om deze pareltjes in handen te hebben en af te steken. Ik ben erg benieuwd naar de uiteindelijke knal (1,9 gr) en de snipperfactor.

51646034_2252371798119803_7704599948049776640_n.jpg

katan_boller_b_2.jpg

Ik kijk dit jaar toch wel uit naar de diverse (productie) F3 singleshots. Gaat toch weer nostalgie worden na dit jaar.

Inmiddels zijn hier zo goed als alle grote single shots besteld, man wat zijn dat er veel dit jaar. Ook ik kijk dus hier het meest naar uit.

De Pyro + Papel. Normaal zet ik als finale een paar lekkere rambakken achter elkaar welke ik zelf fakkel. Dit jaar besloten om voor een stukje eigen rust te gaan. Hopelijk is het een prachtbak waar we lekker van kunnen genieten.

Ik heb hem zelf (nog) niet gekocht, maar ik ben enorm benieuwd hoe de W-triple van Magnum het doet. Ik heb nog een paar tientjes budget en met die 25% actie van Magnum en de demo in Milheeze ben ik enorm benieuwd of hij er nog gaat komen dit jaar. Van de reeds gekochte dingen kijk ik misschien wel het meest uit naar de Red Maroon. Heel veel goede reacties op gehoord/gelezen dus ben benieuwd!

Dit jaar, nu het nog kan, toch eens een zooitje van die F3 single shots testen, normaal pak ik die nooit mee, maar nu voelt het toch als een must have.

Dit jaar, nu het nog kan, toch eens een zooitje van die F3 single shots testen, normaal pak ik die nooit mee, maar nu voelt het toch als een must have.
Hier sluit ik mij bij aan, nooit eerder gehad en tot nu toe toch al een flink aantal. Stiekem wil ik van allemaal een of meer pakjes hebben. Zien er op film tot nu toe erg dik uit.

Ik heb hem zelf (nog) niet gekocht, maar ik ben enorm benieuwd hoe de W-triple van Magnum het doet. Ik heb nog een paar tientjes budget en met die 25% actie van Magnum en de demo in Milheeze ben ik enorm benieuwd of hij er nog gaat komen dit jaar. Van de reeds gekochte dingen kijk ik misschien wel het meest uit naar de Red Maroon. Heel veel goede reacties op gehoord/gelezen dus ben benieuwd!

Wij hebben wat producten geschoten gisteren, als productiecheck. Dit was er 1 van, en er is goed nieuws: teringjantje.

De super splitter van redwire. En omdat ik er echt van wil genieten gaat deze om een uur of 1800

Ik ben erg benieuwd naar de Heisenberg. Ik heb deze gezien op een demo, en ben benieuwd hoe hij het doet in de straat.

F3 single shots. Genoeg van besteld om de komende jaren te kunnen schieten, maar kijk er wel naar uit.

De #1, al weet ik dat het dan toch janken wordt. Vorig jaar voor het eerst gehad voor mijn overleden broertje dus dit wordt gewoon een traditie cake

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan