Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Waarschijnlijk is er 1 cake afkeur, waardoor ze ze ps gaan aanbieden.Jammer dat ze het setje niet aanbieden!
Waar werden ze voor 2,50 aangeboden?Waarschijnlijk is er 1 cake afkeur, waardoor ze ze ps gaan aanbieden.
Stonden er zelfs even op voor 2.50 ps.
Maar ze stonden er dus een moment voor 2,50? Dat is echt rete goedkoopWas een foutje, zijn inmiddels 5,-
ja klopt, ze stonden in almere en woerden voor maar 1 avond, maar volgens mij worden alle ordes geretourneerd. als je dat zeker wilt weten moet je aan @vurigventje vragen.Maar ze stonden er dus een moment voor 2,50? Dat is echt rete goedkoop
Voor dat bedrag toch maar 6 stuks aan m'n order toegevoegdWas een foutje, zijn inmiddels 5,-
Mijn order is niet geannuleerd. Ik kreeg wel pas een mailtje met een nieuw factuur aangezien er een fout in zat (van de datum), dus ik ga er van uit dat ik ze 29ste in m'n handen hebja klopt, ze stonden in almere en woerden voor maar 1 avond, maar volgens mij worden alle ordes geretourneerd. als je dat zeker wilt weten moet je aan @vurigventje vragen.
Gezien de goede service bij deze 3 winkels vermoed ik dat ze niet geannuleerd worden.Mijn order is niet geannuleerd. Ik kreeg wel pas een mailtje met een nieuw factuur aangezien er een fout in zat (van de datum), dus ik ga er van uit dat ik ze 29ste in m'n handen heb
Zit zeker geen reservelont aan?nog eentje
Nee die zit er niet aan inderdaad.Zit zeker geen reservelont aan?
Dat denk ik ook, en de 14 dagen dat beide partijen mogen annuleren is al voorbijGezien de goede service bij deze 3 winkels vermoed ik dat ze niet geannuleerd worden.
Zolang er niks geleverd is mogen ze annuleren.Dat denk ik ook, en de 14 dagen dat beide partijen mogen annuleren is al voorbij
Jammer, dat wordt knutselen. Ik bedoel heel vaak heen en weer lopen.Nee die zit er niet aan inderdaad.