P pyrosint89 VWC lid Vandaag om 11:42 #61 FireworkFreakNL zei: Ik herinner mij dat ergens stond dat je een random cake uit het assortiment zou krijgen. Niet 100% zeker hoor. Klik om te vergroten... Klopt, je kan er 5 verschillende of 5x hetzelfde krijgen. Heb er zelf 19 gewoon leuk stookvoer
FireworkFreakNL zei: Ik herinner mij dat ergens stond dat je een random cake uit het assortiment zou krijgen. Niet 100% zeker hoor. Klik om te vergroten... Klopt, je kan er 5 verschillende of 5x hetzelfde krijgen. Heb er zelf 19 gewoon leuk stookvoer
M metallicafan VWC lid Vandaag om 18:09 #62 Heb er 20 van besteld. Hoop dat ik een heel karton krijg en niet allemaal dezelfde
T Tigers VWC lid Vandaag om 21:10 #64 metallicafan zei: Heb er 20 van besteld. Hoop dat ik een heel karton krijg en niet allemaal dezelfde Klik om te vergroten... Dat kan je vergeten, er zijn geen complete sets. Ze worden juist per stuk aangeboden omdat er waarschijnlijk een cake is afgekeurd. (Ik gok cake 3)
metallicafan zei: Heb er 20 van besteld. Hoop dat ik een heel karton krijg en niet allemaal dezelfde Klik om te vergroten... Dat kan je vergeten, er zijn geen complete sets. Ze worden juist per stuk aangeboden omdat er waarschijnlijk een cake is afgekeurd. (Ik gok cake 3)