DRGN Dirty [Compound]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 3318
Artikelnaam: DRGN Dirty
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 1.369 gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: DRGN Dirty, 100 shots 25mm compound.
Max. tube diameter: 25mm
Kartoneenheid: 1/1
Richtprijs:
Adviesprijs 2024: € 169,00
Voorverkoop 2024: € 149,00
Onlineprijs 2024: € 139,00

O.a. te koop bij: DEvuuwerkwinkel

Wij danken GBV-WECO voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze staat hoog op mijn lijstje, mits er nog wat van de prijzen hierboven afgaat.

Doet me (met weemoed) een beetje denken aan Rambam en On the Beat. Mooi tempo, mooie kleurtjes. Ik snap zelf alleen niets van die laatste 25 schoten.

Deze staat hoog op mijn lijstje, mits er nog wat van de prijzen hierboven afgaat.

Doet me (met weemoed) een beetje denken aan Rambam en On the Beat. Mooi tempo, mooie kleurtjes. Ik snap zelf alleen niets van die laatste 25 schoten.

Moet makkelijk lukken..paar weken geleden besteld voor € 90

Als je eronder staat denk ik wel; fairy dust gold! Mooie box!

Mee eens bonzo, hij begon sterk vond ik. Persoonlijk had ik naar het einde toe, niet afgeweken van het kleurlijke spektakel wat je in het begin ziet.

Weinig reacties nog op deze box. Ben toch erg benieuwd en heb deze dan ook op de wishlist staan. Vooral erg benieuwd hoe de kleuren uitpakken.

Weinig reacties nog op deze box. Ben toch erg benieuwd en heb deze dan ook op de wishlist staan. Vooral erg benieuwd hoe de kleuren uitpakken.

Stel hij gaat van de wish af en op de gekocht lijst dan ben ik zeer benieuwd hoe deze was. Ziet er op film erg goed uit.

Ga deze de 31e in de vooravond schieten om op mijn gemak van te genieten. Is in ieder geval goed gevult..totaal 1369 gram nem

Deze was prima! Wel wat anders dan op de productvideo, maar mooie effecten uit een relatief klein doosje.
Is dezelfde als de Sacrifice van Pro-Line.

Back
Bovenaan