Dreamfireworks nodigt jullie uit voor Nijmegen.

Ik heb ook zeker interesse! Lijkt me erg tof om dit een keer mee te maken. En Nijmegen is geen klein showtje..:D

Tof, leuk dat ze leden die kans bieden.
Ikzelf ben er niet bij, maar neem aan dat we aardig wat foto's kunnen verwachten naderhand. :)

Super kans om eens een kijkje achter de schermen te kunnen kijken :D Ik zelf ben hoogstwaarschijnlijk wel aanwezig maar kan nog niks beloven, ik doe mijn best :)

Goedemorgen allemaal,

Ik zal even wat extra informatie geven voor zaterdag.

De mensen die willen komen mogen even een Email sturen naar mij ([email protected])
met daarin je volledige naam en je 06 nummer. geef dan ook direct even aan of je alleen komt, of dat je iemand meeneemt (bijvoorbeeld als je gebracht moet worden door een van je ouders omdat je geen eigen vervoer hebt)
Je 06 nummer gebruik ik om je in een Whatsapp groep toe te voegen waarin ik het adres zal geven, en je eventueel vragen kan stellen over het verdere verloop zaterdag.

Zaterdag word je rond een uur of 11 's ochtends verwacht, waarna we gaan proberen je zoveel mogelijk te laten zien van de voorbereiding van een vuurwerkshow, en zullen we je uitleg geven over regels en wetten waar we mee te maken hebben. Uiteraard is er ook alle tijd om vragen te stellen en foto's te maken.
De eindtijd is nog niet te zeggen, dat ligt eraan hoeveel vragen jullie hebben :-)

Maximaal kunnen we 15 personen ontvangen, dus geef je snel via de mail op, want vol=vol

We zien jullie graag zaterdag!

Ben zeer benieuwd naar de verhalen en alle foto's die we hopelijk te zien gaan krijgen.

Ik kan helaas toch niet. Erg jammer, had grasg een keer gezien hoe zo'n opbouw er aan toegaat. Voor degenen die gaan: veel plezier!

Ik had hier inmiddels toch wel wat beeldmateriaal of een verslagje van deze dag verwacht. Of mag er misschien niets gedeeld worden?

Nee, wij als vuurwerkcrew eigenlijk ook niet. Maar wellicht was er toch een drempel om het 06 nummer uit te wisselen oid...of wat dan ook...zag namelijk best wel veel aanmeldingen voordat bekend werd dat men een mail moest sturen....

Wellicht volgende keer beter?

Ik had ook graag een kijkje komen nemen maar dacht dat de je op dezelfde dag als de show kon komen kijken. 2 dagen achter elkaar 1,5 uur heen & weer naar Nijmegen werd mij persoonlijk te gek. Misschien een tip voor de volgende keer? Eerst opbouw kijken en dan de show vanaf de ponton.. :cool:

Ik had ook graag een kijkje komen nemen maar dacht dat de je op dezelfde dag als de show kon komen kijken. 2 dagen achter elkaar 1,5 uur heen & weer naar Nijmegen werd mij persoonlijk te gek. Misschien een tip voor de volgende keer? Eerst opbouw kijken en dan de show vanaf de ponton.. :cool:

wehehehe.... :p Dat lijkt mij ook wel wat...denk alleen dat dat vergunningstechnisch niet echt in te regelen valt...

Back
Bovenaan