Net zoals de Colony uit de Superior Collection een van de goedkopere producten maar ook zeker geen slechte. Aan de ene kant is het een hele kleine pot met 8 schoten maar aan de andere kant voor 5 euro heeft hij ook een zacht prijsje. De effecten zijn alsvolgd (omdat ik de beschrijving wat raar vind). Eerste 7 schoten zijn een blauw/ paarse bal met dezelfde kleur peony. Wat klein van formaat. En het laatste schot (komt uit het midden van de pot, heeft ook een grotere diameter) een gouden staart met een gouden 'willow' effect. Deze blijft lekker lang hangen en haalde het bij mij bijna tot de grond (moet dan ook wel zeggen dat hij niet super hoog knalde).
Deze had ik twee maal gekocht twee jaar geleden. Vorig jaar ook een maal kunnen kopen. Deze was binnen een dag uitverkocht. Wat ook wel logisch is als je kijkt naar de prijs/ kwaliteits verhouding aangezien je voor 5 euro niet zo snel een andere pot met zulke luchteffecten kan halen.
Ook geld bij deze pot dat hij aan de lichte kan is en deze bij het aansteken verstevigd moet worden door o.a. twee bakstenen, een kuil in de grond of een speciale 'vuurwerkgrip'.
Ik hoop jullie hier iets aan hebben,
Vuurwerkland