Dream

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 102
Artikelnaam: Dream
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 8 schoten
Effectomschrijving: Een mix van de volgend effecten: blauwe staarten, sterren, blauwe staarten overgaand in gouden glitter willow's
Richtprijs: 6,00

Laatst bewerkt door een moderator:
Net zoals de Colony uit de Superior Collection een van de goedkopere producten maar ook zeker geen slechte. Aan de ene kant is het een hele kleine pot met 8 schoten maar aan de andere kant voor 5 euro heeft hij ook een zacht prijsje. De effecten zijn alsvolgd (omdat ik de beschrijving wat raar vind). Eerste 7 schoten zijn een blauw/ paarse bal met dezelfde kleur peony. Wat klein van formaat. En het laatste schot (komt uit het midden van de pot, heeft ook een grotere diameter) een gouden staart met een gouden 'willow' effect. Deze blijft lekker lang hangen en haalde het bij mij bijna tot de grond (moet dan ook wel zeggen dat hij niet super hoog knalde).

Deze had ik twee maal gekocht twee jaar geleden. Vorig jaar ook een maal kunnen kopen. Deze was binnen een dag uitverkocht. Wat ook wel logisch is als je kijkt naar de prijs/ kwaliteits verhouding aangezien je voor 5 euro niet zo snel een andere pot met zulke luchteffecten kan halen.

Ook geld bij deze pot dat hij aan de lichte kan is en deze bij het aansteken verstevigd moet worden door o.a. twee bakstenen, een kuil in de grond of een speciale 'vuurwerkgrip'.

Ik hoop jullie hier iets aan hebben,
Vuurwerkland

Bedankt voor je buitengewoon goede en uitgebreide omschrijving Vuurwerkland.
Ik denk dat een ieder deze informatie goed kan gebruiken.
Schuurmans/Mercurius doet goede zaken met deze collectie. Jammer dat ze ons geen filmbeelden willen/kunnen verstrekken.
Maar op jouw aanraden ga ik de Dream en Colony dit jaar zeker aanschaffen.
Voor de prijs hoef je het zeker niet te laten.
En de effecten spreken mij wel aan.

:bye:

Haha oke. Zoals ik in het andere topic heb verteld over de Colony: ook een super leuke batterij met veel knettereffect en die houd het ook wel even vol. Deze pot daarintegen goede luchteffecten voor die prijs. Het zijn gewoon de blauwe peony's die je vast wel vaker hebt gezien. Ik heb van de colony wel een filmpje gemaakt met mijn mobiel maar mijn computer is dit jaar twee keer gecrashed daarna heb ik een eigen laptop gekocht dus de bestanden van toen (ja, ook al mijn vuurwerkfoto's) ben ik helemaal verloren. Ook helemaal niet bij nagedacht maar daar kwam ik een paar dagen geleden achter. De foto's van twee jaar geleden heb ik grotendeels ook niet meer maar mijn collectiefoto staat gelukkig nog in het album van vuurwerkcrew. Daar staan ook deze potten op.

De Dream is officiel afgekeurd! en zal dit jaar niet meer woorden verkocht! wegens haperende stijglading!

Laatst bewerkt:
Ik kon deze afgelopen jaarwisseling gewoon krijgen bij mijn dealer. Hopelijk dit jaar ook weer.

Voor de geïnteresseerden: hier is een filmpje van drie stuks Dream, gecombineerd met twee stuks Colony.

Vond het een toppot, mooie blauwe kleur en lekker harde bursts.
Zeker voor de prijs een aanrader.
Leuke pot voor de vooravond of in een pakketje. Weet niet of hij om 12 uur opvalt, bij mij wel, had 2 stuks, deden het goed (doorgelont).
Helaas heb ik het niet op film staan, had er op de dag geen zin in. Mijn pa heeft wel foto's gemaakt, kijken of hij er een van deze op heeft staan..

Mzzl, Mick

EDIT:
xpolnb.jpg

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan