Dream Chaser

Lijkt allemaal prima te kloppen, leuk zo'n bak voor luttele 50 pleuri, kom daar nog maar ns om hedentendage

DSC_2171.jpg
DSC_2170.jpg

Tja, het idee is natuurlijk dat je meer gaat kopen maar de gemiddelde freak komt in meerdere winkels en denkt: kip ik heb je …
Nog gratis cake er bij ook. Aan de andere kant wordt er volgens mij goud geld verdiend momenteel dus echt klagen lijkt me ook niet nodig.

Ja, dat snap ik vanuit hun standpunt ook wel weer; zij maken liever winst er op, hier verdient alleen Caff zelf een tientje aan

Tja, het idee is natuurlijk dat je meer gaat kopen maar de gemiddelde freak komt in meerdere winkels en denkt: kip ik heb je …
Nog gratis cake er bij ook. Aan de andere kant wordt er volgens mij goud geld verdiend momenteel dus echt klagen lijkt me ook niet nodig.

Zeker en normaal gesproken doe je dat ook als freak omdat er vaak meer goeds in de winkel is, maarja caffarata is gewoon overpriced, dusja dan halen mensen ook minder snel iets erbij.

Gisteren ook 3 van deze opgehaald en verder niks.
Wat mij vooral opviel was dat ik op 29 december de enige klant was in deze winkel!
Tien minuten binnen geweest, geen enkele andere vuurwerktopper gezien.
Zou Nederland in de gaten krijgen dat Cafferata veel te duur is?

Gisteren ook 3 van deze opgehaald en verder niks.
Wat mij vooral opviel was dat ik op 29 december de enige klant was in deze winkel!
Tien minuten binnen geweest, geen enkele andere vuurwerktopper gezien.
Zou Nederland in de gaten krijgen dat Cafferata veel te duur is?

Dat is ook gewoon zo, Vuurwerktoppers heeft zeker wel heel goede producten in hun assortiment maar gewoon heel erg duur, daarnaast zijn zij de enige die een minimum van 50 euro hanteerde bij het voorbestellen, dit is sinds vandaag verlaagd naar 20 euro, wat een normale bedrag is. Ik zelf heb deze besteld samen met de Big fountains, Crystal fontein en 4x Vesivius die in de reclame was 1+1 gratis wat ik een zeer mooie deal vond. Voor de rest eigenlijk helemaal niets bij hun besteld, in ieder geval niet iets wat betaalbaar was.

Ik kan niet echt klagen voor €50 maar ik ga alsnog klagen: De eerste cake mocht een klein beetje sneller van mij, de 3e cake had mooie maar niet zo grote effecten voor 25mm en de vertragingen tussen elke cake waren net lang genoeg om je eraan te irriteren

De 1e 5 schoten was de chinees vergeten te vullen, of ze gingen niet af in de lucht.
Daarna wel een aardige box voor het geld waar deze voor te krijgen was.

Ik kan niet echt klagen voor €50 maar ik ga alsnog klagen: De eerste cake mocht een klein beetje sneller van mij, de 3e cake had mooie maar niet zo grote effecten voor 25mm en de vertragingen tussen elke cake waren net lang genoeg om je eraan te irriteren
Helemaal mee eens. Voor het geld valt er weinig te klagen, maar deed mij wel realiseren dat je voortaan beter paar tientjes meer uit kunt geven voor een echt bewezen goede box.

Wel gevarieerde effecten maar slecht uitgevoerd.
Ook matige burst en te lange pauzes. Ook voor die €50 in de actie neem ik hem niet weer.

Bij de primera waar ik 'm besteld had hebben ze deze niet binnengekregen en kreeg ik de katan special 2 als vervanger. Heel raar verhaal en baalde er wel van, maargoed ook die voor 50,- is nog prima.

Voor de prijs van 5 tientjes nog te doen, maar net als met de WTF Box 1 is het allemaal wat slapjes, beetje extra burst mag wel.

Dream Chaser 1.jpg

Dream Chaser 2.jpg

Back
Bovenaan