Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Lijkt allemaal prima te kloppen, leuk zo'n bak voor luttele 50 pleuri, kom daar nog maar ns om hedentendage
Bekijk bijlage 70374
Bekijk bijlage 70375
Tja, het idee is natuurlijk dat je meer gaat kopen maar de gemiddelde freak komt in meerdere winkels en denkt: kip ik heb je …
Nog gratis cake er bij ook. Aan de andere kant wordt er volgens mij goud geld verdiend momenteel dus echt klagen lijkt me ook niet nodig.
Gisteren ook 3 van deze opgehaald en verder niks.
Wat mij vooral opviel was dat ik op 29 december de enige klant was in deze winkel!
Tien minuten binnen geweest, geen enkele andere vuurwerktopper gezien.
Zou Nederland in de gaten krijgen dat Cafferata veel te duur is?
Helemaal mee eens. Voor het geld valt er weinig te klagen, maar deed mij wel realiseren dat je voortaan beter paar tientjes meer uit kunt geven voor een echt bewezen goede box.Ik kan niet echt klagen voor €50 maar ik ga alsnog klagen: De eerste cake mocht een klein beetje sneller van mij, de 3e cake had mooie maar niet zo grote effecten voor 25mm en de vertragingen tussen elke cake waren net lang genoeg om je eraan te irriteren
Voor 50 euro is het een prima box als doe komende jaar weer 50 euro is koop ik hem weer..![]()