Dream Chaser

In de categorie geen ruggengraat deze box ook maar besteld. Vind de opbouw dik in orde en de verschillende kleuren ghost effecten goed uitgevoerd. Daarbij is het i.c.m. de gratis cake natuurlijk ook geen geld. De straatfilms van de WTF 2.0 zien er ook gewoon goed uit :)

Hier was het vlees ook zwak :p
Ach we zullen het zien.
Zo afgaand op de films van de WTF 2.0 vind ik het een net boxje voor die centen en het gevoel van de eerste openingsactie scoren die ik dit jaar tegenkom, brengt me weer in de sfeer!:thumbup:

Ik heb de filmpjes even naast elkaar bekeken en tis indd de omlabeling van de wtf 2.0 (hoewel die anders was in mijn herinnering) :bonk:

Voor 50 eu incl de blinking delight heb ik hm ook maar 2x keer besteld.
Ik weet wel nog heel zeker dat ik positieve ervaringen heb met de prijs - product verhouding van de wtf boxen icm de actieprijs.
Let's goooooh

Deze is als ik de schietlijst moet geloven zaterdag geschoten bij Benfriet Den hoorn, maar kwam op het filmpje totaal niet overeen met het filmpje hier / WTF box. Is er een andere box geschoten of is de box echt anders? https://youtu.be/r3Fp9229ARs op 12:50

Lijkt daar inderdaad in het niets op de video, zelfs geen verschillende schietrichtingen. Ook de fluiters missen. Misschien verkeerde doos gepakt?

Gewoon compleet anders, en het is al de 2e demo waarbij ik dit zie. Waaiers missen fluit gedeelte. Ik hoefde eigenlijks maar 1 ding op te noemen. Maar goed totaal anders dus.

We komen er snel genoeg bij het ophalen die waaiers in het blok vallen meteen op. Missen die gewoon heb je deze. Had er 2 besteld, en kijk ze direct na in de winkel.

Het lijkt me dat je het niet hoeft te accepteren als je meteen al ziet dat het niet het bestelde item is. Dan maar geld terug.

Vreemd. Op hun eigen demo in Vught was dit gewoon de goede versie:

Vanaf 5:38 op onderstaande film, credits naar Team PyroFox

Gezien de W-shapes er niet bijzitten, ga ik uit van een andere box in de post hierboven. Effecten is nog 1, maar compleet andere schietrichtingen...in de winkel maar even goed checken idd.

Als je de effecten in het eerste filmpje ziet kan het al geen 2 kilo kruit zijn.
Fluit en romeinse kaarten hebben minder kruit nodig.
Cafferata kennede zit hier 1.2kg in :p

prima doosje voor 50euro

Goed te zien dat hij op hun eigen demo wel klopte, iedereen mag natuurlijk zelf bepalen of, mocht het die andere doos zijn, het geld waard is of niet. Zelf heb ik hem gekocht voor de variatie en schietrichtingen. Voor de zekerheid een mailtje gestuurd naar vuurwerktoppers ter check.

Bij de demo in Vught was het correcte product geschoten. Ik heb hem zelf ook op film gezet samen met alle andere producten :).

Hieronder mijn geschoten opname van de Dreamchaser tijdens de demo.

Goed te zien dat hij op hun eigen demo wel klopte, iedereen mag natuurlijk zelf bepalen of, mocht het die andere doos zijn, het geld waard is of niet. Zelf heb ik hem gekocht voor de variatie en schietrichtingen. Voor de zekerheid een mailtje gestuurd naar vuurwerktoppers ter check.
Toevallig al bericht terug?

Bij de demo in Vught was het correcte product geschoten. Ik heb hem zelf ook op film gezet samen met alle andere producten :).

Hieronder mijn geschoten opname van de Dreamchaser tijdens de demo.

Flimpje ziet er goed uit ben heel erg blij dat deze heb besteld voor 50 euro is mooie prijs voor dit blokje.

Had niks meer gehoord van vuurwerktoppers, vanmorgen opgehaald en er zitten wel waaiers in, dus het zal wel de goede versie zijn. Bedankt ook voor de bevestiging racemonster.

Back
Bovenaan