Dream Chaser

Je krijgt onderin je scherm zo’n mandje met het bedrag van je gratis vuurwerk. Daar moet je op klikken en dan kom je bij de artikelen die je uit kunt zoeken.
Daar selecteer je er 1 en dan kan onderin op verder klikken. Dan komt tie automatisch in je mandje.
Je kan dus niet willekeurig vuurwerk uitzoeken voor dat bedrag helaas.

wat ik alleen niet snap, is dat de actie voor de eerste 1000 zouden zijn. maar dit staat nu bij die box.

Dit product is vandaag al 1590 keer besteld!

Er klopt niks van die getallen. De 500 grams waaier cake Fantastic die voor 95 euro wordt aangeboden, zou vandaag al 227 keer besteld zijn.

Een paar salvo's zien er dik uit, zoals het laatste, maar helaas wordt dat afgewisseld met te veel momenten waarvan ik in de knorstand schiet. Ik laat deze staan.

Dit is een omlabeling van de WTF 2.0 box welke in 2019 voor 59,99€ als actie compound is aangeboden.

Ik heb deze toen besteld en vond het toen voor die 60€ al een goede aanbieding. Ik kan mij goed herinneren dat deze box mij toen zeer positief had verrast. Effecten waren goed uitgewerkt en de vertraging tijden in de compound waren laag. Heb er later nog een filmpje van online gezet welke in het WTF 2.0 topic is gelinkt.

Ik heb deze aanbieding in verband met mijn positieve ervaringen met O/N 2019/2020 daarom nu opnieuw besteld. Voor 50€ heb je een hele leuke box in handen met verschillende goed uitgewerkte effecten. Nu maar hopen dat deze batch van dezelfde kwaliteit is als enkele jaren geleden...

Dit is een omlabeling van de WTF 2.0 box welke in 2019 voor 59,99€ als actie compound is aangeboden.

Ik heb deze toen besteld en vond het toen voor die 60€ al een goede aanbieding. Ik kan mij goed herinneren dat deze box mij toen zeer positief had verrast. Effecten waren goed uitgewerkt en de vertraging tijden in de compound waren laag. Heb er later nog een filmpje van online gezet welke in het WTF 2.0 topic is gelinkt.

Ik heb deze aanbieding in verband met mijn positieve ervaringen met O/N 2019/2020 daarom nu opnieuw besteld. Voor 50€ heb je een hele leuke box in handen met verschillende goed uitgewerkte effecten. Nu maar hopen dat deze batch van dezelfde kwaliteit is als enkele jaren geleden...

dat wist ik niet, maar de straatvideo's zien er prima uit, vooral cake 1 en 3 zijn goed. voor dit geld een prima bak.

Tsja..., 50,00 euro voor deze box en een cake, is geen geld en kon het dan ook niet laten om te bestellen!

Precies, zo had ik het ook ervaren. Een toppertje van een box voor dat geld. Zeker nu voor 50 euro terwijl iedereen weet dat de prijzen van het vuurwerk straks sky high zullen gaan, dan zou je gek zijn om deze niet mee te nemen. Ik heb dit leuke boxje dan ook meteen besteld toen ik deze aanbieding zag. Zelfs voor mensen met wat financiële problemen is dit een box dat in mijn ogen waardig genoeg is om om 00:00 uur af te steken. Ik zeg tegen iedereen, "DOEN", indien kwaliteit hetzelfde is als 2 jaar terug dan krijg je er echt geen spijt van.

Toch deze actie maar meegepakt. Iets met kriebels en een zeer goedkoop boxje.in het WTF 2.0 topic toch behoorlijk lovende reacties gelezen en die fluit voor de finale ben ik wel enthousiast over. Ook de big classic fountains in het winkelmandje gestopt uit nostalgisch oogpunt :wink:

Ik kon het ook niet laten, deze toch maar even gekocht. Samen met een gratis Dream Shooter, voor dit geld is het dan gewoon een prima deal.

Back
Bovenaan