Dragons Glow

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1602
Artikelnaam: Dragons Glow
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 816 gram
Aantal Schoten: 60 schoten
Effectomschrijving: Glow in the dark! 60 shots compound box, deze box mag niet ontbreken in je collectie.
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: .../...
Kooi: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 75,00
Voorverkoop: ...

1602-DRAGONS-GLOW-60S.png
O.a te koop bij: Vuurwerkmania.nl

Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dik hoor. Moet het alleen wel windstil zijn.. en dat maken we niet meer zo vaak mee.

Heel gaaf, ook met die fish mines. Wel wacht ik even de straatfilmpjes af met deze.

Persoonlijk vind ik die laatste salvo's echt afbreuk doen aan de rest van de cake, wel fan van de fish mines en de rest van de effecten.

Volgens mij op de rubro demo bij het reservelont aangestoken. De uitwerkingen zagen er heel goed uit vond ik.
Deze komt hier er zeker nog bij...

Laatst bewerkt:
De burst op de demofilms klinkt een stuk harder dan de productfilm. Vreemd, ik had na het zien van de productfilm het vermoeden dat deze kooiloos is, maar na de demo lijkt het me sterk.

Heel gaaf om die fish mines weer eens in een product te zien. Vroeger was de Scar één van mijn favoriete cakes vanwege de fish mines. Verder ook gewoon een mooi doosje. Deze gaat op het lijstje om in de gaten te houden.

Deze box heb ik vanavond gezien in Pijnacker. Dit was voor mij de verrassing van de avond. Ik had deze compound nog niet in mijn vizier. De boeketten zijn niet heel erg gevuld, maar verder is alles echt goed op orde. Zeer heldere kleuren. Boeketgrootte is gewoon prima. Mooie ghost-effecten erbij. Prijs is echt acceptabel hoor, anno 2024.

Zeker een leuk boxje. Lekkere felle kleuren en tempo is ook dik in orde. En die fish mines blijven gewoon erg leuk, zeker in de straat!

Paar maanden geleden tijdens de vuurwerk365 flashdeals mee kunnen pakken voor 49 euro.

Ben heel benieuwd maar voorlopig vind ik de demo beelden heel erg goed overkomen :thumbsup:

Back
Bovenaan