Dragon

Hele gave gevarieerde box met mooie grote uitwerkingen. Dit is voor de normale comsument(met een redelijk budget) top. Een show in 1 box:thumbup:

De prijs is wel fors idd.

Vond het een mooie box, maar ik zou deze prijs er niet voor betalen. Stak niet echt boven andere boxen uit wat mij betreft. Bij het filmen een beetje uitgezoomd:

Wat ik me afvraag he. Als Wolff dit weet te behalen in die fan-shape rijen, ook bij de Starbuster box (voorbeeld). Waarom dan niet een box met alleen zulke rijen in Fan-shape van 5 schoten of meer? Dan heb je de box van het jaar. No-brainer!

Wat betreft de Dragon vind ik het een prachtige box! Of eigenlijk: er zitten prachtige effecten en combinaties in. Als geheel vind ik het wat rommelig overkomen en geen duidelijke finale hebben, maar het is wel een prachtige box! Wat de prijs betreft... tja... dit jaar is alles hoog.

Een rommelpot vind ik het, met leeg te ver uiteenklappende boeketten. Had voor die prijs meer aan de compositie/structuur gedacht mogen worden. Geeloranjige sterren tussen de floss/cactus zijn opvallend bijzonder, mogen meer ingezet worden.

Met de uitwerkingen is niks mis mee. Vooral de boeketten van shape gedeelte zijn groots en de burst snoeihard. Rommelpot vind ik ook wel meevallen, het is een prachtige compound. Prijs speelt ook een rol bij het aanschaffen. En die is voor deze gewoon helaas in een jaar uitgekomen dat ze sky high zijn.

Ik vind dit een pareltje.
Aardig aan de prijs maar ik heb hem besteld. Lekker in me boxen show. Deze zal ergens in het midden niet misstaan!
Door de w shapes en vele mines is dit een prachtige aanvulling.

Ik vind dit een pareltje.
Aardig aan de prijs maar ik heb hem besteld. Lekker in me boxen show. Deze zal ergens in het midden niet misstaan!
Door de w shapes en vele mines is dit een prachtige aanvulling.

Moet zeggen dat ik hier wel het meeste naar uitkeek, de Red Lantern dozen van Wolff. En viel niets tegen. Prachtige show doos met heel fijne tempo wisselingen, shapes en een combinatie van harde knallen, grote boeketten en stille mines en tails. Toppertje!

Vond deze wel aardig, mooie grote effecten, leuk tempo, maar erg prijzig voor 189,- , deze als laatste geschoten en dan toch jammer dat er geen finale inzit.

Idd aardige box, niet alles even indrukwekkend. 25mm schoten vallen weg bij de 30mm schoten. Kwaliteit prima, prima box, maar zou hem voor deze prijs niet weer aanschaffen.

Back
Bovenaan