Dragon

Heb er gisteren van genoten. Mooie gevarieerde waaier compound. Blij dat ik hem een keer in de straat heb gehad maar zou hem geen 2e keer kopen

Vrees dat de wind alle niet-standaard-effecten in de weg heeft gezeten ook. Was absoluut genieten en de 30mm schoten gaan goed hard.

Deze box had ik gewonnen bij de Wolff actie hier op het forum. Nog nooit gehad dus ik was erg benieuwd.

Het is een hele mooie sierlijke box met een goede burst, flinke boeketten en heerlijke spinning tails. Verschillende schietpatronen en combinaties van effecten maken het een unieke box.

Het was bij de actie de bedoeling om een filmpje van de box te maken en dat heb ik uiteraard gedaan of beter gezegd laten doen. De wind wilde weer niet helemaal meewerken en de box schoot praktisch recht boven ons wat het filmen niet makkelijker maakte. De ene opname is helaas behoorlijk mislukt omdat de camera pas halverwege scherp wilde stellen en de andere opname met een mobiele telefoon is niet geweldig maar deze wil ik in ieder geval met jullie delen. De resolutie is niet hoog en ik zal deze later nog vervangen door een betere versie.

Edit: vergeten te vermelden, de laaste cake stopte helaas op ongeveer 1/3 en dat betekent dat van de laatste cake 2/3 niet op het filmpje staat. Ik kwam hier ook pas achter bij het opruimen :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Vanaf 1:23.
Mooie box met gevarieerde effecten en schietrichtingen maar naar mijn mening absoluut geen 219 euro waard. Ook jammer dat er geen finale in zit...

Vanaf 1:23.
Mooie box met gevarieerde effecten en schietrichtingen maar naar mijn mening absoluut geen 219 euro waard. Ook jammer dat er geen finale in zit...

Na de dragon verschijnt een fluitbakje met crackling boeketjes. Welke iz dat, als ik mag vragen?

Deze op de valreep in de losse verkoop gekocht en geen spijt van. Vond het een erg mooie sierlijke bak met dikke klappers erin. Echt een topper. Prijs is iet wat fors maar wel echt mooi.

Leuk die verschillende shapes en de burst, daar is niks mis mee. Prima box dit. Vind t label ook erg tof.

Deze spreekt mij het meest aan uit de dure/ speciale lijn. De prijs is wel een dingetje.. Mocht ik deze voor een mooie prijs tegenkomen kan die nog weleens in het mandje belanden.

Back
Bovenaan