Dragon

Pyro_024

VWC lid
Artikelnummer: KY3402
Artikelnaam: Dragon
Bruto Gewicht: 3600 gram
Netto Kruitgewicht: 484 gram
Aantal Schoten: 40 schoten
Effectomschrijving: Geweldig mooie nieuwe cake in de dierenserie. Deze nieuwe cake heeft een verrassende uitwerking met een mooie V-shape
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 6/1
Kooi: Ja

Tijdsduur: Info volgt
Stijghoogte: 25 meter
Adviesprijs: € 39,95
Voorverkoopprijs: € 36,95
66e9631a051021.63502851KY3402.png

Wij danken China Red voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Like
Waarderingen: Scav
Deze durfde ik wel blind te bestellen.
Ook wel eens leuk om iets gekocht te hebben terwijl je nog niet weet wat de effecten worden.
De dierenlijn van CR stelt eigenlijk nooit teleur.

Heeft CR al meer laten weten over de nieuwe producten overigens?

Ook wel eens leuk om iets gekocht te hebben terwijl je nog niet weet wat de effecten worden.

waar heb jij deze al besteld Pietje? Heb je ook 20% gratis erbij gekregen?

waar heb jij deze al besteld Pietje? Heb je ook 20% gratis erbij gekregen?

Hey kanjer! Bij Blaxx (omgeving Leiden) is de verkoop CR al begonnen. Lastig terug te vinden op hun socials/website maar bij besteding van 75,- krijg je er een Las Fallas knalcakeje gratis.
Dus ik heb de Dragon en voor de rest 8x de Hurricane Twisters besteld.
Geen 20% maar wel een geinige deal.

Blaxx is altijd duur maar voor mij op fietsafstand, vandaar dat ik deze uitgave wel durfde.

Hey kanjer! Bij Blaxx (omgeving Leiden) is de verkoop CR al begonnen. Lastig terug te vinden op hun socials/website maar bij besteding van 75,- krijg je er een Las Fallas knalcakeje gratis.
Dus ik heb de Dragon en voor de rest 8x de Hurricane Twisters besteld.
Geen 20% maar wel een geinige deal.

Blaxx is altijd duur maar voor mij op fietsafstand, vandaar dat ik deze uitgave wel durfde.

Ja ik moet nog even wachten op de lokale intratuin. Ik heb nog wel een paar CR op het lijstje staan die ik graag wil hebben

Zit met smart te wachten op de beelden. De dieren cakes stellen tot nu toe nooit teleur.

Na toch wat teleurstellende beelden ben ik nu behoorlijk opgelucht. Wat een mooie cake zeg!

Mooi ding idd, die kleuren pistils maken 'm. Het goud had wel wat Mg/Ti mogen hebben. Als ik 'm ergens voor redelijke prijs tegenkom, neem ik 'm er wel bij maar dat gebeurt in deze regio nooit.

Potdomme wat een mooie cake! Moet ik toch weer verplicht naar de intratuin hier in de buurt, stond niet op de planning eigenlijk.

Net als alle andere dierencakes een beauty, mag hopen dat deze ergens voor een mooie prijs gaat worden aangeboden want 40 euro voor een cake geef ik iig niet uit.

Net als alle andere dierencakes een beauty, mag hopen dat deze ergens voor een mooie prijs gaat worden aangeboden want 40 euro voor een cake geef ik iig niet uit.
20% gratis vuurwerk. Dus je kan voor 8 euro nog een klein potje erbij kiezen. CR doet vaak niet aan aanbiedingen.

Dat is ook niet bij alle dealers, voor dichtstbij 15% extra en normale vvk prijs zal ik naar Zwolle moeten vanuit Groningen.

Back
Bovenaan