Dragon Thunder ( Singleshot )

Zeer benieuwd of ze er dit jaar wel doorkomen! Zit met smart te wachten op singleshots a la silver salute :wink:
Hopen dat ze heb in een 50box gaan verkopen voor een schappelijke prijs!

Zeer benieuwd of ze er dit jaar wel doorkomen! Zit met smart te wachten op singleshots a la silver salute :wink:
Hopen dat ze heb in een 50box gaan verkopen voor een schappelijke prijs!
de vergelijking met Colourfull Thunder Tail lijkt me meer op zijn plek omdat de dragon thunders gewoon tubes hier van zijn.

Sorry lieve blauwe beer :wink:
Dan vind ik hem nog steeds zeer interessant! Dat Ti boeketje doet het gewoon!

Waarom zouden deze er niet doorkomen? Zouden we daar niet allang bericht voor moeten hebben gekregen? Sommige van deze dingen zijn zelfs al besteld op sites die al open zijn;) Desalnietemin ga ik deze ook zeker nemen. Filmpje beloofd veel goeds net zijn TI en harde knal:)

Theking

Heb er een kartonnetje van besteld en voor 2,10 per pakje kan het geen miskoop zijn. Vooral het titanium boeketje spreek mij erg aan, de knal moet ook gewoon goed zijn als het echt single shots zijn van de colour thunder tail!

Ga ze dit jaar maar eens inslaan voor 15 euro per 30 bij mijn bonfireworks dealer! Ben erg benieuwd, maar vertrouw wel op goed resultaat! Dat ben ik gewend van bonfireworks.

Ik wacht nog even met deze singleshots. Nog 1 jaar de binkie en dan wellicht overstappen naar deze. Ben benieuwd wat de bevindingen zijn dit jaar!

Ben ook erg benieuwd hoe deze in het echt gaan presteren. op het filmpje ziet het er heel gelikt uit met dat ti-boeketje. alleen kwam ik er achter dat mijn bon dealer deze niet verkoopt. dus ben beniewd naar jullie bevindingen als jullie er wel aan kunnen komen.

die van de intratuin zijn toch gewoon omgelabel?
en zijn dus dezelfde als deze? neem ik aan want alles wat intratuin verkoop is gewoon bonfire met een ander label/ label kleur

die van de intratuin zijn toch gewoon omgelabel?
en zijn dus dezelfde als deze? neem ik aan want alles wat intratuin verkoop is gewoon bonfire met een ander label/ label kleur

Ik denk inderdaad dat het om deze gaat! :yes:

Edit: Als ik ze binnen heb zal ik 2/3 foto's maken en posten :D

Laatst bewerkt:
Bij Dream Fireworks in Enschede zijn deze zelfs 1,75 euro per doosje van 6 stuks, of 5,95 euro per doosje van 24 stuks

en toch vind ik het eng dat de intratuin het goedkoper verkoopt:p

Misschien de afgekeurde van vorige jaar :rolleyes: Vind het wel vreemd dat ze bij sommige standaard zo goedkoop zijn!

Heb zelf een half karton (=18pakjes) besteld nu maar hopen dat ze goed knallen.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan