Dragon Thunder ( Singleshot )

Iemand die ze gaat testen donderdag ochtend? Begin hem nu toch wel te knijpen.. Als ze goed zijn dan hoef ik namelijk geen binkie's te halen. Ik heb, zoals ik al eerder zei, 12 pakjes van deze single shot besteld. Maar als de knal toch blijkt tegen te vallen, dan wil ik nog snel wat pakjes binkie's kopen ( die zijn wel weer zo duur, 3,50 per pakje, maar dan heb je wel gegarandeerd succes! )

Ik zal ze donderdag ook testen :wink:

Mensen:

De Dragon thunder naast de Asian thunder,
verschil is minimaal. (Oordeel zelf maar)
v500_e5b3dc0964a336488b423434a7a76e3e_27536655.jpg

v500_e844ab9d3f10fd867adb9b510bddeb08_27536655.jpg

v500_9d1f9bc81e359a3b15c83b47de990793_27536655.jpg

Deze foto heb ik gemaakt bij Isandra.
Geliefde bij gebruik eerst toestemming vragen

Laatst bewerkt:
Ik vind het label wel erg mooi. Het is een beetje dom, maar ik ben ze vergeten te bestellen :p Even in de losse verkoop halen morgen! Deze wil ik toch echt even proberen.

Ik ben graag de eerste dus bij deze:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Vergelijkings filmpje tussen de GBV Asian Thunder en de Bon Fireworks Dragon Thunder.
Ik heb nu twee Dragon Thunders afgeschoten en allemaal klappen ze behoorlijk laag.
De knal is denk ik vergelijkbaar, die van de Dragon Thunder lijkt iets harder maar die gaat
ook maar voor de helft zo hoog.

zo te horen gaan ze inderdaad even hard. Maar die dragon thunder gaat inderdaad wel veel lager wat ik erg zonde vind, maar er zit wel een mooi Ti-boeketje bij. Kan ze jammer genoeg niet krijgen hier in de buurt dus ben benieuwd hoe anderen hem ervaren.

Wel fijn dat ze even hard gaan ongeveer, dan hoef ik geen binkie's ofso er bij te kopen..:)

Ze gaan trouwens inderdaad erg laag! Dat hoort niet echt.

huh, daar klinkt Asian Thunder zwaarder en harder! Dragon gaat daar wel op goeie hoogte.

Daniel, welke vond jij irl harder?

Heb toch maar 6 pakken binkie's erbij gehaald. Hoopte stiekem wel dat deze single shot echt hard ging, maar op het filmpje klinkt de asian thunder harder. Maar ik zie het wel overmorgen, heb ze toch eenmaal besteld ( 12 pakjes )

Ik heb ze gister getest nadat ik bij goedkopervuurwerk ben geweest en als ik eerlijk ben vind ik ze tegenvallen , alleen maar de kleur rood, 1 had maar een goed boeket en 1 had een ti boeketje , maar de beschrijving klopt niet echt met wat er uit komt , nog 35 pakken te gaan dus daarna zal ik wel wat meer weten haha.

Nieuw filmpje, goede hoogte van beide single shots, de Asian Thunder is de overduidelijke winnaar:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Net weer een paar afgestoken,
en ik kom tot de conclusie dat de helft fout is,
te weinig stijglading de rest is perfect :P

Back
Bovenaan