Dragon fire

Goed om te zien dat deze het zelfde is gebleven. Heb die van tnt vorig jaar gehad en was echt een mooie cake die zijn naam eer aan deed.
Toen inderdaad voor de spotprijs van 13 euro (besteld in 2020), maar adviesprijs 40 euro is vandaag de dag niks mis mee denk ik.

Helaas heb ik deze afgelopen jaar niet voor redelijke prijzen gezien (onder de 30 euro per cake) bij mij in de buurt.

Potverdorie wat een topper zeg. Goede grote ronden boekketen, lekker blinkers en glitterwillows. Topcake.

HEEL erg dik
!!

Er zijn blijkbaar wel verschillende versies. Bij die van jou hebben alle schoten blinkers, die van mij komt overeen met de productfilm. Ik had naast deze ook de Bloody Chameleon, Great Strobe en de Triple Thunder Stars; stuk voor stuk een heerlijke burst en grote boeketten.

Prachtige cake met mooie volle boeketten. Zo te lezen is de borst ook goed in orde, top cake dit dus.

Er zijn blijkbaar wel verschillende versies. Bij die van jou hebben alle schoten blinkers, die van mij komt overeen met de productfilm. Ik had naast deze ook de Bloody Chameleon, Great Strobe en de Triple Thunder Stars; stuk voor stuk een heerlijke burst en grote boeketten.

Idd zeg, dat was me nog niet eens opgevallen.

Voor deze cake maak ik nog een uitzondering om erbij te halen maar nergens tegengekomen in de buurt of de 6 zaken waar ik langs ga...

Begin dit jaar voor een hele mooie prijs van 22,50 in de mand gegooid bij Bruchem.

Misschien weet @Dansplaat of deze ook in het reguliere assortiment nog wordt gevoerd.

Ed raket heeft hem ook nog, voor de volle mep.

Maar inderdaad, een winkel als Pap had eerst al die blokken en cakes van bonfireworks maar nu zie ik deze daar er ook niet meer tussen.

Overigens hebben andere cakes uit deze lijn, zoals de bloody chameleon ook echt een lekkere burst.

Back
Bovenaan