Dragon Box 3

Hier alle 3 de boxen en ze waren echt geweldig. Wat ze hier uit weten te halen. Filmpje komt zsm

Wat deze eruit perst is gewoon zeer dik. Wat een prijs kwaliteit doosje van Evolution is dit zeg!!. De laatste cake is echt snoei en snoeihard. Hierbij mijn filmpje van de Dragonbox 3!!

Dit was wel een leuke bak, alleen die pauzes toch wel een soort van anticlimax. De laatste cake was gewoon weer lekker, wat een burst zeg. Ps het gevloek moet je even wegdenken, was een box al halverwege gestopt dus dacht (niet weer he)

Helaas wel erg mistig

Heb er hier 2 van afgestoken, vrij kort achter elkaar. Ik had het idee dat de tweede een veel hardere finale cake had. Echt een enorm goede box, zeker voor wat je er in de freakactie voor betaald.

Ik vond hem mooi, alleen vond ik de burst van cake 4 wat tegenvallen na alle enthousiaste verhalen hier. Ik vond hem niet merkbaar harder dan de andere burst. Wel een mooie box!

Heb er hier 2 van afgestoken, vrij kort achter elkaar. Ik had het idee dat de tweede een veel hardere finale cake had. Echt een enorm goede box, zeker voor wat je er in de freakactie voor betaald.

Kan zijn dat je dan een 2018 en een 2019 versie had.

In Breda aan het begin van het jaar achter het net gevist, maar nu opeens stond hij er weer.
Meteen besteld, wordt genieten deze bak.

Dragon Box versie 2018.
Afgelopen jaarwisseling deze mooie box gehad. Laatste cake hoef ik niet over uit te wijden. Subliem!
Verder een mooie box, mooi tempo, lekker zwaar en compact. De opening met spinners vond ik verrassend leuk.

Welke batch had nou die harde laatste cake?
Of zijn ze beiden gewoon even goed?
Niet dat ik voor 65 euro een miskoop heb gedaan, maar ik hoop wel in één keer de goede batch te hebben.

als je 1 stuk hebt, ze zitten per 2 in een karton namelijk:
je kan zien welk jaartal je hebt aan de importeur op de binnendoos.
2018 versie is Evo
2019 versie is GBV

Om 18:00 begonnen met twee supergoeie boxen, Dragon Box 2 en 3! Met op de achtergrond zeer slecht gezongen karaoke! Die vielen gelijk stil toen ik de eerste box 3 liet knallen! Overigens op het eind na box 2 nog een dikke knalcake verderop in de straat!

Ik zie hier toch verscheidene "batch 2019" versies voorbij komen waarin die cake 4 nog steeds aardig gas geeft!
Had deze (mede daarom) eigenlijk al uit m'n hoofd gezet, maar de twijfel slaat weer toe...
Niet zoveel mis met deze bak volgens mij :)

Dit wordt de eerste box uit deze lijn die ik ga schieten. Toch wel erg benieuwd naar, aangezien de bakken op video boven verwachting lijkt te presteren voor 25 mm. Vooral de laatste twee cakes vind ik erg vet.

Back
Bovenaan