Dragon Box 3

Dit wordt de eerste box uit deze lijn die ik ga schieten. Toch wel erg benieuwd naar, aangezien de bakken op video boven verwachting lijkt te presteren voor 25 mm. Vooral de laatste twee cakes vind ik erg vet.

Hij zal je niet teleurstellen denk ik. Echt en prima bak!

Vond dit zeker de beste van de drie!
De 2 heb ik helaas niet op film maar die mag er ook zeker zijn!
Sommige klapten wel heel laag bij deze box.

Laatst bewerkt:
Vandaag van Patrick vernomen dat de nieuwe batch is afgekeurd en dus niet zal worden uitgeleverd.
Er zal wel weer een vonkje teveel vanaf zijn gekomen bij de steekproef.
Balen!

Heb deze besteld, volgens mij was het nog een losse 2019 batch bij die winkel. Maar goed, daarna is de 2020 batch daar ook verkocht, dus het zal wel allemaal geannuleerd worden.

Vandaag van Patrick vernomen dat de nieuwe batch is afgekeurd en dus niet zal worden uitgeleverd.
Er zal wel weer een vonkje teveel vanaf zijn gekomen bij de steekproef.
Balen!

Nee afkeur heeft een andere reden. Desondanks betekent dit wel dat Dragon box 1 en 3 dit jaar volop beschikbaar zijn in Almere, Leerdam en Woerden. :handsup:

Excuus, het blijkt Dragon box 2 en 3 te zijn. Deze zijn afgekeurd, maar wij kunnen ze alsnog gewoon uitleveren ivm inkoop vorig jaar. We hebben helaas geen kortingscodes. In onze outlet staat daarentegen nog genoeg leuks tegen mooie prijzen. Deze aanbiedingen hebben we niet meegenomen in de prijsstijgingen.

Op jullie website, www.vuurwerkwereld.nl staan de Dragonbox 1 en 2. Dragonbox 3 dus niet....

Maar hebben jullie toevallig nog een kortingscode voor ons dit jaar?

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan