Dragon Box 3

Dat klinkt als massa explosief, maar dat kan niet. Ik heb deze niet gehad maar wel alvast besteld voor de komende jaarwisseling. Ik heb heb enkel ervaring met de Dragon Box 2 en die is mij erg goed bevallen.

Die laatste cake van deze cakebox is mij nooit opgevallen. Hij doet mij denken aan de Funke Scala cakes! Prachtig effect, in Nederland nog redelijk moeilijk te vinden volgens mij? Blij dat ik deze heb besteld.

Zeker voor herhaling vatbaar,gruwelijke box! Die multicolor salute was on point,sterren werden niet kapot geknald. Meer van dit soort boxen Marchel! Kleurrijk en sierlijk,met wat geweld op het eind. Het kan! Liever dit soort finales,dan kraak sterren.

box 2 en 3 vind ik wel mooi , box 1 vind ik cake 3 echt slecht en nu weet ik wel het een moeilijk effect is dus laat hem dan in salvo`s schieten dan lijkt het nog ergens op.

Op de filmpjes hoor je duidelijk dat de laatste cake een stuk harder knalt. Maar waar is deze knal mee te vergelijken? Knalt desze cake een 30mm cake eruit? Want het is natuurlijk een 25mm cake.

Op de filmpjes hoor je duidelijk dat de laatste cake een stuk harder knalt. Maar waar is deze knal mee te vergelijken? Knalt desze cake een 30mm cake eruit? Want het is natuurlijk een 25mm cake.

Wat ik mij kan heugen denk ik het wel. bij de box zelf geeft cake 4 een echt wow effect.

Back
Bovenaan