Dragon Box 3

Begin helaas net gemist met filmen. Beste burst en mooie grote boeketten voor een 25 mm bakkie. Overgangen niet altijd even soepel

Helaaaaaasssss liep deze niet goed door. Na cake 2 stopte deze. Reseverlont gepakt en cake 4 ging af. Maar cake 3 niet helaas.. jamer want het waren mooie cakes. Dikke spreiding voor 25 mm

Ik mis bij het filmpje van hierboven de laatste cake

Die laatste cake maakte het echt af. Wat een klappen waren dat zeg !
Filmpje volgt zeer binnekort

Haha klopt mijn zoon filmde en er zat een kleine pauze tussen en hij dacht dat het al klaar was. De finale cake was super, sorry dat hij er niet op stond.

Echt een topper van een box, heerlijke burst.
Cake 3 staat er slecht op ivm een verkeerde instelling op de camera. Maar de rest is redelijke oke.

Mooie box! Heb er 100,- voor betaald en dat vond ik ook wel de max.
Hopelijk volgend jaar in een freakactie scoren of weer in die combideal, dan is hij het zeker waard.

Woow wat een dik blok is dit! Vooral de laatste cake is echt super. Evolution heeft zichzelf afgelopen jaar overtroffen, de nieuwe boxen zijn duidelijk van nóg betere kwaliteit!

Mooie box! Heb er 100,- voor betaald en dat vond ik ook wel de max.
Hopelijk volgend jaar in een freakactie scoren of weer in die combideal, dan is hij het zeker waard.

Heb m al voor 75 zien staan dit jaar, dat is absoluut geen geld voor deze parel :D

Back
Bovenaan