Draaizonnen

Vroeger zat er altijd eentje in zo'n oud meterpakket. Een zeshoek met Rood en blauw, Magic song of Magic sing ofzo.. kan het niet meer vinden. Dit jaar voor nostalgische redenen maar weer eens een draaizonnenpakketje gekocht bij vuurwerkland steenbergen: Wheels of Fortune. Nog te koop zo te zien

Die2 van Broekhoff/Berzerk staan nog steeds niet onder assortiment op vuurwerkexpert. Of zie jij ze wel? Link dan?

Ik had gehoopt deze te gaan aanschaffen. Maar zijn bij mij althans weer uit het zicht verdwenen.
Best jammer.Zijn deze afgekeurt of uitgesteld zoals die van Cafferata? Die is trouwens heel mooi maar helaas volgend jaar pas verkrijgbaar als er al dan niet weer het nodige aan verandert is.

Ik had gehoopt deze te gaan aanschaffen. Maar zijn bij mij althans weer uit het zicht verdwenen.
Best jammer.Zijn deze afgekeurt of uitgesteld zoals die van Cafferata? Die is trouwens heel mooi maar helaas volgend jaar pas verkrijgbaar als er al dan niet weer het nodige aan verandert is.

Ik sprak afgelopen zaterdag iemand en die had van een winkelier gehoord dat ze dit jaar niet binnen komen.
(Hopelijk wordt het niet hetzelfde verhaal als hun monsterking.)

Draaizonnen zijn toch wel een soort guilty pleasure voor mij.
Zat vroeger altijd in de meterpakketjes die ik kocht en daar had ik erg veel lol mee.

Nu zat ik me af te vragen om dit type vuurwerk ook als categorie 1 kan worden vervaardigd (of al bestaat?)?

Qua kruit hebben de grote draaizonnen wel tot 50 gram, dus dat is veel te veel.
De kleinere (bijv. Wheel of fortune) hebben echter maar zo'n 10 gram kruit en dat komt aardig in de buurt.
Of is dit type vuurwerk überhaupt niet geschikt als cat 1?

Vroeger had je nog de flashing Wheel of de Magic sing. Dat mogen ze van mij wel weer terug brengen. Diamond collection had er ook 1 en wolff had er aardig wat. Maar in mijn omgeving heb je nog 1 pakketje van Lesli de hong kong by night daar zit de belasting Wheel nog in. Zelfs uit de draagtas van cafferata is die eruit.

Maar voor begrippen zoals de flashing Wheel of Magic sing zie ik ze liever los in de verkoop zoals vroeger.

Ik heb pas nog 4 setjes 'Wheels of Fortune' besteld. Vind het altijd zeer leuke vuurwerkjes voor tussendoor. Helaas inderdaad weinig op de markt, van mij mogen zo ook terugkomen!

Vroeger had je nog de flashing Wheel of de Magic sing. Dat mogen ze van mij wel weer terug brengen. Diamond collection had er ook 1 en wolff had er aardig wat. Maar in mijn omgeving heb je nog 1 pakketje van Lesli de hong kong by night daar zit de belasting Wheel nog in. Zelfs uit de draagtas van cafferata is die eruit.

Maar voor begrippen zoals de flashing Wheel of Magic sing zie ik ze liever los in de verkoop zoals vroeger.

Als ik mij niet vergis heeft Broekhoff nog een aantal zonnen in het assortiment. Wij hadden de Royal Glitter Wheel. Leuk ding.

Edit: Zijn inmiddels uitloop.

Back
Bovenaan