Draaizonnen

Richardus

VWC lid
Ze verdwijnen steeds meer! :cry: Bij Wolff waren er wat; foetsie. Zag laatst op Schuurmans' site een pakket van 3 staan; foetsie.

Welke draaizonnen zijn er nog wel? En bij deze een verzoek aan Heren Importeurs om dit prachtig stukje klein vuurwerk nieuw leven in te blazen!

LESLI
Sunset
Freewheeler

En dan houdt het bij mij op :shocked: Wie weet er nog meer draaizonnen op de markt?

Tja miischien niet echt gepast in dit topic.
De draaizonnen van orginal Be zijn ook goed te noemen.
Orginal heeft er 3.

Draaizon.
Klassieke draaizon met verschillende effecten
Prijs: 9 euro.
http://shop.zenavuurwerk.com/Default.asp?pageid=46&artdetail=Z56&webgroupfilter=29&artsearch=

---------

Turning Sun Draaizon. (Is van black cat.)
Professionele draaizon
Prijs: 13 euro.
http://shop.zenavuurwerk.com/Default.asp?pageid=46&artdetail=Z93&webgroupfilter=29&artsearch=

-------------

Color wheel.

Draaiende zon.

http://shop.zenavuurwerk.com/Default.asp?pageid=46&artdetail=R401&webgroupfilter=29&artsearch=
Is dezelfde zon die je ook bij je Lesli dealer kan kopen.
Bij Weco zit ie ook in het arsortiment.
Je kon/kan de Weco versie bij harry loots kopen.

Orginal heeft er een van black cat en volgens mij nog 1.

Wolff had ooit leuke draaizonnen in hun assortiment maar volgrns mij zijn die er nu uiit.
Idd Richard deze klasiekers mogen best terug komen in ons land.

Hey sigaardude, van die Belse wist ik! Maar ja; gaat hier toch om NL consumentenvuurwerk :wink: toch bedankt dat je de zoekende er nog even op wijst :thumbup:

Maar zijn nou deze 2 bij Lesli serieus de enigen die er nog op de markt zijn? Misschien dat die ene ouderwetse blauwe nog in een pakketje te vinden is...maar verder? Ik hoop zoooo dat ik gewoonweg een paar over 't hoofd zie!

Ah, Jorisman! Held! Dat was het pakketje wat ik gezien had en niet meer kon vinden! Dank je! Maaarrrr, kun je die ook opsnorren op vuurwerkbestelling.nl? Daar zie ik hem namelijk niet terug in 't assortiment... :( noch op Schuurmans homepage.

Ik wil draaizonnen!

Ik vind ze persoonlink wel leuk, maar ze worden slecht verkocht volgens de importeur. Wij hebben nog een paar Briljant Suns. Vond ik zelf een paar jaar geleden wel een top ding. Helaas de laatsten dit jaar, daarna op, over en sluiten maar....

Hier nog 2 draaizon types die bij salon roger te koop waren!
Helaas zijn ze er niet meer, maar van beide heb ik nog enkele liggen
Geweldig spul, jammer dat er zo weinig aandacht aan word besteed.

IMG-20121230-00548.jpg

Ah, Jorisman! Held! Dat was het pakketje wat ik gezien had en niet meer kon vinden! Dank je! Maaarrrr, kun je die ook opsnorren op vuurwerkbestelling.nl? Daar zie ik hem namelijk niet terug in 't assortiment... :( noch op Schuurmans homepage.

Ik wil draaizonnen!

Ik weet niet waar je woont maar in zeeland is een schuurmans dealer die hem verkoopt!

Cafferata heeft nieuwe (*uitgesteld 2017)
Broekhoff Royal Glitter Wheel (staat onder berzerk)

Laatst bewerkt:
Die2 van Broekhoff/Berzerk staan nog steeds niet onder assortiment op vuurwerkexpert. Of zie jij ze wel? Link dan?

Back
Bovenaan