Double Whammy [Compound]

Prima reactie, het is natuurlijk ook hele een lastige markt met een een wirwar aan regels waar je in andere landen minder last van hebt. Succes in ieder geval dit seizoen en hopelijk volgend seizoen revanche met een nieuwe versie.

Goedenavond allen.

Ik moet zeggen dat na het zien van het filmpje bij mij ook wel lichtelijk de irritatie op doemde.
Echter kan er ik momenteel nog niet heel veel van zeggen.
Wel ben ik van mening dat echt goed vuurwerk in een stevig jasje hoort te zitten, ik ben persoonlijk namelijk niet van dat slappe maar ieder zijn mening en smaak.
Helaas is er door diverse 6c testen een kink in de kabel gekomen betreffende gebruik van een kooi/gaas verpakking welke een onbekende factor is geworden waardoor men veelal voor producten heeft gekozen welke max 5% burst hebben.
Dit is geen keuze van Evolution, echter begrijpen we ook waarom men hier voor kiest want als Nederlandse importeur ben je continue bezig met Russisch Roulette.
Je spendeert een vermogen aan CE testen en keuringen en hier bestaat dan nog de kans op afkeur wat een godsvermogen kost.
We doen altijd ons uiterste best om met de mooiste creaties te komen, en in de meeste gevallen lukt dit ons wel maar soms hebben we ook een product wat minder is dan beoogd.

gr
Marchel

Kijk. Zo hoort het en zo kunnen we het ook echt begrijpen. Kan ik niet van elke importeur zeggen. Thx!

Lijkt me nog een duidelijker signaal dat communicatie over wel of geen kooi belangrijk is, dat kan verwachting temperen ipv van dat men teleurgesteld raakt.

Goedenavond allen.

Ik moet zeggen dat na het zien van het filmpje bij mij ook wel lichtelijk de irritatie op doemde.
Echter kan er ik momenteel nog niet heel veel van zeggen.
Wel ben ik van mening dat echt goed vuurwerk in een stevig jasje hoort te zitten, ik ben persoonlijk namelijk niet van dat slappe maar ieder zijn mening en smaak.
Helaas is er door diverse 6c testen een kink in de kabel gekomen betreffende gebruik van een kooi/gaas verpakking welke een onbekende factor is geworden waardoor men veelal voor producten heeft gekozen welke max 5% burst hebben.
Dit is geen keuze van Evolution, echter begrijpen we ook waarom men hier voor kiest want als Nederlandse importeur ben je continue bezig met Russisch Roulette.
Je spendeert een vermogen aan CE testen en keuringen en hier bestaat dan nog de kans op afkeur wat een godsvermogen kost.
We doen altijd ons uiterste best om met de mooiste creaties te komen, en in de meeste gevallen lukt dit ons wel maar soms hebben we ook een product wat minder is dan beoogd.

gr
Marchel

Amen!!
Mooie duidelijke uitleg!
Het is even kut.
Zoals ik al aangaf is Evo zeker van de goede burst!
Ben erg benieuwd wat de wetgeving voor de toekomst brengt.
Nogmaals bedankt voor je eerlijkheid

Respect voor de nette maar vooral eerlijk reactie!
Het verandert niets aan het feit, maar het kan op deze momenten net even “de angel” wat meer uit de discussie halen.

Ik ga hem gewoon ophalen en heb besloten dat het een “vooravond compound” gaat worden.

Ik denk dat er van vrij recent nog een goed voorbeeld is dat kooiloos niet per definitie slecht hoeft te presteren. Bekijk het beperkt aantal straat filmpjes van de Freestyle Madness batch 2022.

Evo stond vroeger toch bekend als een merk dat niet bang was de grenzen op te zoeken. Krijg zo langzamerhand het gevoel dat ze al dan niet onder druk van GBV te zeer binnen de lijntjes proberen te kleuren.

Verder ben ik het helemaal eens met Tresher dit product zou je als importeur zijnde fatsoenshalve uit de handel moeten nemen

Toch is Marchel hier op het forum een van de weinige uit de importeurshoek die inhoudelijk ingaat op een discussie over een product.
Dat laat toch wel weer zien hoe betrokken hij is naar zijn product, maar ook naar ons, de leden van vuurwerkcrew.
Ik hoop dat, mochten producten slecht zijn dit jaar, dat Evo volgend jaar ijzersterk terug gaat komen, zo als we van ze gewend zijn.
Marcel, dankjewel voor je info en good luck.

:bye:

Fijn dat je de moeite neemt om een reactie te geven, wordt zeker gewaardeerd. Snap ook dat je nu opereert binnen de grenzen die weco stelt, en daarin mogelijk wat minder risico neemt.

Dank voor de reactie, Marchel. Het leest of jullie weinig invloed hadden op de keus van wel/niet kooi en (verdere) ontwikkeling (qua flash inhoud) van de producten? Een ouwe Evo topper als Snowstorm is ook weinig van over. Downgrades all around.

Met alle respect maar wat een bull shit.

Kom dan niet met mooie sample filmpjes uit China waar de burst wel boven de 5% zit terwijl je als importeur weet dat je dit soort producten zonder kooi gaat leveren en heel anders gaat presteren in Nederland.

Voor mij geen GBV-WECO / PANGU / EVOLUTION en toekomstige merken meer..

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de toelichting alleen dit maakt het voor mij nog kwalijker.Je zie op de demo dat er op zich met de brandtijd van de sterren weinig mis is maar er gewoon kracht ontbreekt bij de spreiding.
Ik snap best dat een product soms wat anders uit kan vallen dan bedoeld maar nu is het
product dus bewust minder gemaakt maar wel voor de hoofdprijs dat vind ik echt kwalijk.
Zoals op het eerste filmpje vind ik hem prijzig (109euro) maar vanwege de combinaties en de ervaringen met Evo nog waard maar nu heeft hij voor mij geen waarde meer voor 50 zou ik hem nog niet eens nemen,maar zit straks wel op gescheept met het gezeur bij het afhalen om hem te kunnen ruilen.Voor 109 euro kun je dit gewoon niet maken en ben echt teleurgesteld.

Weet niet in hoeverre het klopt, maar zie op de afgekeurd/artikelen die niet binnenkomen pagina staan, dat de Double Whammy is afgekeurd.

Afgekeurd vandaag de double wammy reden, teveel ploffers

Weet niet in hoeverre het klopt, maar zie op de afgekeurd/artikelen die niet binnenkomen pagina staan, dat de Double Whammy is afgekeurd.

Afgekeurd vandaag de double wammy reden, teveel ploffers
Als alles afgekeurd wordt met te veel ploffers dan wens ik Lesli veel sterkte met het faillissement

Hierbij ook nog mijn beelden van de demo van Quartel. Dit was echt een domper, zeker omdat ik hem in bestelling heb staan. Durfde de gok wel te nemen met mijn goede ervaringen met Evo, maar helaas. Ontzettend fijn dat Marchel de moeite neemt om een toelichting te geven. Ik ga hem wel in bestelling laten staan en schiet hem gewoon ergens op een rustig moment weg. Want ik ben nog steeds gecharmeerd van de opbouw en ik vind, met een positieve noot, de crossettes erg mooi. Wie weet dat de paar weken drogen hem nog een klein duwtje de goede kant op kan geven en de ervaring als je er onder staat is ook altijd weer anders. We gaan het zien over 2 weken.

Back
Bovenaan