Double Whammy [Compound]

Jeetje wat is er in hemelsnaam met evolution FireWorks gebeurd

Dit lijkt toch nergens op spijt dat ik
Deze besteld heb hoop dat het enigszins nog
Iets wordt heb veel gepruttel voor bij zien komen
De laatste dagen volgend jaar toch maat weer

Buiten Nederland compounds halen helaas wordt het elk jaar slechter en slechter

Jammer dit hoop dat de rest wat ik heb besteld wel goed is al heb ik er echt een hard hoofd in gekregen
Naar het zien van veel pruttel bakken voor schandalige prijzen

Dit was de bak waar ik het meest naar uitkeek. Ik heb er nu een hard hoofd in dat deze goed gaat presteren. Jammer, Evo & Pangu heb ik op de gok gekocht vanwege het imago van beide merken. Ik vraag me af of ik het ooit nog ga gokken met nieuwe producten..

Lang over deze getwijfeld..uiteindelijk niet gedaan door aantal schoten/kruitgewicht in combi met dat het een nieuw product is..

Als ik naar het filmpje kijk ben ik daar blij om.
Hopelijk presteert die in de straat wel goed, anders zou dit echt een dikke faal zijn

Nou ben ik echt benieuwd hoe de Ultimate design van Magnum het gaan doen aangezien deze enorm op de Double whammy lijkt.

Ik ga iets positiefs melden.
De crosettes zijn wonder schoon.
Mij treft maken ze deze compound opnieuw,
Maar dan alleen met diverse kleuren crosettes.
Wat me nog op valt is dat de plopjes van de crosettes net zo hard knallen als de burst van de boeketten . Das niet best.

Ik heb over deze ook nog getwijfeld. Wat ben ik blij dat ik de bestelknop niet heb ingedrukt. En als het nu over een mooi prijsje gaat, je betaalt er ook nog eens flink voor.. Ik heb wel andere producten van Evo in bestelling staan, heb er n hard hoofd in..

Besteld maar hij gaat niet mee naar huis,
dit kun je niet maken voor 109 euro.De prijzen
zijn hoger als ooit maar heb al zoveel troep
voorbij zien komen.ze mogen hem lekker houden ik
kies we wat anders uit.

Ik ga iets positiefs melden.
De crosettes zijn wonder schoon.
Mij treft maken ze deze compound opnieuw,
Maar dan alleen met diverse kleuren crosettes.
Wat me nog op valt is dat de plopjes van de crosettes net zo hard knallen als de burst van de boeketten . Das niet best.

Daar ben ik het wel mee eens. Voor die crosettes mogen ze wel een aparte cake maken. Die zijn mooi helder. Helaas ook het enige goede aan deze doos .

Zou het echt aan de kooi liggen ja?
Of gebrek aan kwaliteit na overgang naar GBV?

Er zijn talloze CR producten (zonder kooi) die top presteren, volle/grote boeketten, harde burst en kleuren..

Maar al met al, ik probeer meestal positief te blijven..
Maar dit kan echt niet en is niet Evo waardig!

Misschien heb ik het fout maar GBV is toch alleen maar de distributeur van Evo?? Die hebben toch niets met de kwaliteit enzo te maken?

“2019 - GBV-WECO neemt import en verdeling Evolution over.
Sinds enkele jaren is de liefhebbers collectie van Evolution Fireworks in Nederland op de markt te vinden.
Door een groei in de vraag naar deze producten is er een samenwerking ontstaan met GBV-WECO.
Per juli 2019 zal GBV-WECO de import en verdeling van Evolution voor Nederland op zich nemen”.

Bron: https://www.gbvweco.nl/over-ons

Lijkt me net zo'n gevalletje als vuurwerktotaal dat door lesli overgenomen is. Dat was ook huilen met de pet op vorig jaar.

Besteld maar hij gaat niet mee naar huis,
dit kun je niet maken voor 109 euro.De prijzen
zijn hoger als ooit maar heb al zoveel troep
voorbij zien komen.ze mogen hem lekker houden ik
kies we wat anders uit.

Ik neem hem wel mee. Natuurlijk ben ik er niet gerust op, maar des te meer genieten als hij het toch waarmaakt. Flink laten drogen die 4 dagen, en dan zien we het vanzelf. Ik zal hem filmen ook.

Dus gewoon de heater er 4 dagen op en dan hopen dat ie het beter doet. Als dit door vocht komt zou het kunnen. Maar heb zo mijn twijfels.

Dus gewoon de heater er 4 dagen op en dan hopen dat ie het beter doet. Als dit door vocht komt zou het kunnen. Maar heb zo mijn twijfels.
Bak zout of rijst of vochtvreter, plastic je eraf en tubes vullen met rijst

Even afbakken in de oven en klaar is je cake.

Gelukkig hebben we een extra dag.

Back
Bovenaan